אביו של נכה צה״ל הלום קרב קשה: "מדינת ישראל מפנה לנו את גבה"

קראו והאמינו לכל מילה, אב הלום קרב בפנייה נרגשת לאגף השיקום במשרד הבטחון. האב בן ה-70 "אאבק למען בני ומשפחתו עד יומי האחרון"

משרד הביטחון/אגף השיקום
משרד הביטחון/אגף השיקום

נחשפנו לסיפור הזה באמצעות תלמידי ישיבת נחשון בה לומד אחד מבניו של נתנאל ורקר. עתה כותב הסבא של התלמיד את רגשותיו ומתחנן לפני משרד הביטחון, תפסיקו להבטיח, תתחילו לקיים. עוד פניה נרגשת לפני שיהא מאוחר.

לכבוד, גברת לימור לוריא ראש אגף השיקום משרד הביטחון

שלום וברכה

גברת לוריא, אני פונה אלייך כאב לאם.

4 ילדים לי, כולם שירתו בצה״ל בתפקידים שונים, שניים מהם נכי צה״ל. אחד קם והשתקם, אך בן אחד, נתנאל, נפגע באופן קשה ביותר, פציעה שתהיה חרוטה בגופו ובנפשו עד יומו האחרון.

נתתי את האוצרות הגדולים שלי למען מדינת ישראל, ומדינת ישראל מפנה לי את גבה. לרגע קט העמידי עצמך במקומי, יחד עם חברייך באגף השיקום ובמשרד הביטחון. האם הייתם משאירים את בנכם להתפרק כך, הוא ומשפחתו, כשמדינת ישראל גוררת אותם מוועדה לוועדה, מדיון לדיון, מפגישה לפגישה?

נתנאל, שהיה עם אפשרויות בלתי מוגבלות להתקדם ולהגיע רחוק ככל שירצה בחייו, נותר מאחור כאשר אחיו וחבריו רצים קדימה. נתנאל ממשיך לשאת את אותו יום (נורא) בגופו ובנפשו. ממשיך לשאת על כתפיו את המצוקה של משפחתו בפתרון קבע לדיור, את ההתעלמות במשך 25 שנה מאז פציעתו. התעלמות, שכתוצאה ממנה גרמה לו ולנו הוצאות של עשרות אלפי שקלים, וזאת כדי לדרוש ממדינת ישראל את המגיע לנכה צה״ל שנלחם בשליחותה. העמידו עצמכם כאילו זה בנכם או בתכם, האם הייתם רגועים? האם הייתם שותקים?

שמי חנן ורקר, אביו של נתנאל ורקר, נכה צה״ל הלום קרב קשה. הכרנו לפני כחודש כשביקרת יחד עם גברת תמר גלילי בביתו של נתנאל. הייתה פגישה מאוד טעונה ויצרית, בסיומה הייתה לי מעט אופטימיות ובלבד שהבנתם, הפנמתם, חוויתם והכרתם את המצוקה האמיתית שנמצאים בה נתנאל ומשפחתו. כן, מיהרתם לבשר על עזרה שאתם נותנים שממילא מגיעה לנכה צה״ל במצבו, אך את המצוקה האמיתית לא פתרתם, ואף חזרתם בכם מהבטחות שניתנו בפגישה.

בן 70 לשיבה, ואיני מתכוון לרגע לתת לשיבה לעצור בעדי אאבק יחד עם נתנאל ומשפחתו עד יומי האחרון. כל רצוני ורצון נתנאל ומשפחתו לחיות. לחיות חיים שקטים ומסודרים לנכה צה״ל שנפגע בשליחות מדינת ישראל!!!

בעוד כחודשיים נתנאל ומשפחתו אמורים לפנות את ביתם השכור. ונכון לרגע זה, אין להם מגורים אחרים באזור בו הם חיים כ-40 שנה. המקום בו איציק סעידיאן הצית את עצמו ואת המדינה כולה, המקום הזה יהיה ביתם של נתנאל ומשפחתו, וביום הפינוי תעבור המשפחה עם מטלטליה לשם

וחותם האב היקר והטוב בשמו המלא: חנן ורקר, אב שכול לבן חי. שלחתי מכתב זה עם העתקים לשר הביטחון – מר בנימין גנץ. מנכ״ל משרד הביטחון – מר אמיר אשל מנהלת מחוז ירושלים באגף השיקום - גברת תמר גלילי

עד כאן המכתב ביקשנו התערבותם של חברי כנסת, כאשר יגלו מעורבות כלשהיא נביא לידיעתכם.

נושאים: צהל, משרד הביטחון, כנסת, מטה יהודה, הלומי קרב
משרד הביטחון/אגף השיקום
משרד הביטחון/אגף השיקום
משרד הביטחון/אגף השיקום
משרד הביטחון/אגף השיקום
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: