אבוטבול בתום סיור מרגש בישובי הדרום: "נסעתי לנחם ולעודד וחזרתי מחוזק"

סגן השר אבוטבול חוזר למדי הייצוג ויצא בשם הממשלה לחזק לנחם ולעודד ביישובי הדרום.

סגן השר
סגן השר

את מדי העבודה לבחירות המקומיות חזר והחליף סגן שר החקלאות למדים ייצוגיים, חליפה ועניבה. את מילות החיבה לכל תושב החליף הפעם במילות נחמה. משה אבוטבול, מועמד ש"ס לראשות עיריית בית שמש חוזר להיות במשרה מלאה בתפקידו הייצוגי כסגן שר בממשלת ישראל, ונפל עליו, כמו על כולנו האסון הנורא ובמסגרת המשימות שהוטלו עליו או נטל לעצמו, הוא נוסע למלא ברגש ובדמע.

יום שישי האחרון השתתף בהלוויית החייל הגיבור דניאל קסטיאל הי"ד בית העלמין המקומי בבית שמש יחד עם ח"כ קטי שיטרית, כנציגי הממשלה.

יום שלם נוסף הקדיש לסיור בערי הדרום, תחילה בניחום אבלים, ואח"כ בביקור פצועים. כך כתב לאתר חדשות: "התחלתי בניחומי אבלים בעיר אופקים אצל משפחתו של עובד מד'א, הקדוש אהרן חיימוב ה"'ד, שנהרג בעת שנסע להציל חיים באמבולנס והותיר אלמנה וילדים. משם המשכנו למשפחת הקדוש רס'ם אהרן פר'ג הי"ד. שהוקפץ לבסיס בעקבות הטבח הנורא ונהרג על ידי מחבלים והותיר אלמנה וילדים." אח"כ הגיע למשפחת רחמים שבן משפחתה, בנימין, נפל בקרב, המשיך לבית סמ"ר נהוראי סעיד הי"ד לוחם בגדוד 92 חטיבת כפיר שנהרג בקרב עם המחבלים והותיר הורים אחים ואחיות.

משם המשיך לנתיבות, לנחם את בני משפחתה של פרמדיקית מד"א הקדושה עמית מן הי'ד, שנהרגה בעת מילוי תפקידה הרפואי "בקיבוץ בארי והצילה נפשות רבות בעם ישראל.

את הנסיעה הארוכה לדרום סיים בביקור פצועים בבית החולים סורקה בבאר שבע, עודד את הפצועים גיבורי המלחמה.

מסכם משה אבוטבול: "עין לא נותרה יבשה לראות את האלמנות הצעירות והיתומים הרכים, שלא יזכו לגדול עם אביהם יחד עם ההורים השבורים שקברו את בניהם ובנותיהם בעודם בחיים. הגעתי לחזק ולנחם ויצאתי מחוזק, מהחוסן והחיבוק שעם ישראל מעניק למשפחות בימים וברגעים קשים אלו"

נושאים: ממשלת ישראל, חרבות ברזל, יישובי הדרום
סגן השר
סגן השר
סגן השר
סגן השר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: