שיפור במגמת החולי בעיר, יש שכונות רק עם חולה אחד נוסף....

מגמת השיפור נמשכת, על סף ה-7 בציון הרמזור ובקרוב ממש עם עוד מאמץ, של חיסונים ושמירה, נגיע גם אנחנו להיות עיר צהובה. קדימה זה אפשרי...

בלב אחד
בלב אחד

בית שמש עדיין כתומה, אם כי במגמת שיפור, היום אנחנו על גבול ה-7 ובמדוייק הציון ברמזור שלנו הוא 7.1. אתמול היינו 7.3. אם מגמת הירידה תימשך אזי יש סיכוי שבסוף השבוע או בתחילת השבוע הבא בית שמש תיכנס לציון רמזור נמוך מתחת ל-6 ואז נהפוך לעיר צהובה. הלואי.

הנתונים נכון להבוקר, מצב מחוסנים עולה באיטיות והיום עומד על 21.32% (אתמול 20.36%), מנה שניה 13.05% (אתמול 12.61%) מספר החולים הפעילים 1198 חולים (1291 אתמול). שיעור הבדיקות החיוביות 13%. מספר החולים ל-10,000 עומד היום על 57.6. חולים חדשים 72.

רמה א עדיין ממשיכה להוביל במספר החולים החדשים היום על 28, הוותיקה 23, ג 11. ושימו לב לשיפור הניכר בשכונות החרדיות, חפציבה רק חולה חדש אחד, רמה ב 3 ונחלה ומנוחה 2 חולים. ממזרח שמש 4 חולים.

הנה מידה של אופטימיות אם נמשיך בהקפדה נגיע לשאיפה של כולנו לחגוג את ליל הסדר מסביב לשולחן ברוב הדר עם כל המשפחה.

ומה עם הלימודים? נכון לעכשיו אנחנו עדיין מוגדרים כעיר כתומה ועם אחוזי התחסנות נמוכים, לפיכך ימשיכו ללמוד במרחבי למידה במום להיכנס לכיתות.

היום יום שני ג' אדר 15/2 נקיים מרתון חיסונים לחיסון ראשון בלבד בין השעות 16:45-24:00 באולם ספורט רמה א רחוב נחל שורק 16.

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "הדרך היחידה שלנו לחזור למערכת החינוך , הדרך היחידה שלנו לחזור לאירועי תרבות , הדרך היחידה שלנו לחזור לפגוש את סבא וסבתא היא רק כאשר נהיה כולנו מחוסנים ונמשיך לשמור על ההנחיות. אני קוראת לכולם גשו להתחסן. רק כך ננצח את הקורונה"

נושאים: קורונה, בית שמש, ליל הסדר, חינוך
בלב אחד
בלב אחד
בלב אחד
בלב אחד
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: