ניקיון, בעיה לא רק של חינוך

מתי יום הניקיון הבא? בית שמש האחורית לא נקייה, מי שרוצה הוכחות יביט רגע לתמונה מעל. לתושבים נשבר להתקשר ולהודיע על מה שהעירייה חייבת לעשות

כיכר הזבל
כיכר הזבל

תראו את הר הזבל הזה שנערם בלב כיכר בשכונה הותיקה בעיר. שכן טוען כי הוא מתקשר לעירייה, (נקב בשמות) ולא באים. גם לו נמאס להתקשר.

אגב אורחא נשאל, מתי יום הניקיון הבא? האם צריך ימי ניקיון כדי לנקות את העיר או שאולי זו צריכה להיות הוראת קבע ברורה מאליה שתושבים לא צריכים לטרוח ולהזכיר שיש ערימת זבל.

התמונות עלו ברשת החברתית ובכעס גדול מפי הכותבים. טיול קטן באותה סביבה יגלה עד כמה הסביבה בכלל לא מטופחת. נזכיר למי ששכח, העירייה התחייבה לתת רצת תחזוקה איכותית לעיר. אז מה קורה? מתי הכיכר הזו תזכה לניקיון יסודי ולטיפוח?

כשמדובר בניקיון העיר האחריות מוטלת על כולנו, אני, את ואתם. כל איש יעשה השתדלות לשמור על סביבה נקייה, מטופחת למענו ולמען הסביבה בה הוא מתקיים ומתנהל.

אלא, או אבל, יש גורמים נוספים שחייבים להיות שותפים לרצון הזה, אחד מהגורמים האלה היא העירייה. הרשות המקומית אמונה לתת שירות מיטבי תוך עשיית השתדלות לא רק מוחצנת אלא מופגנת בכל יום ובכל שעה. לא צריך לחכות ליום הניקיון כדי להסביר לכולנו כמה העירייה משתדלת. לא נחכה ליום בו ראש העירייה שלנו לובשת ירוק, מצוידת בכובע מצחייה, אלא בכל יום חייבת הרשות המקומית להפגין נוכחות כדי שהשטח יהיה נקי. איך?

א. ע"י מבצעי ניקיון תכופים!! לא להסתפק במבצע ניקיון תקופתי, כי בין לבין עלול האזרח לחשוב שיש הזנחה. אחת לחודש יעשה מבצע ניקיון כולל, ב. אכיפת חוקי העזר להשלכת פסולת. העירייה גייסה עשרות פקחים לדפוק לנו קנסות חניה, זה טוב לכיס העירוני, פוגע בכיס התושב. אם יעשה מבצע דומה גם בשימור הסביבה, תראו מכך רווחה הרבה יותר גדולה. התושב לא ישמח לנדב לעירייה קנסות על כלום, במקום להשליך א האשפה מסביב לפח, יתאמץ יגיע עד הפח. בשכונות מסוימות זה עובד. צריך שיעבוד בכל השכונות. איך? אכיפה ועוד פעם אכיפה. המשליך פסולת ולא משנה מה טיבה יוקנס!!!

הורידו מחנות האפליקציות את האפליקציה של חדשות קרן אור בית שמש ותהיו מעודכנים

נושאים: העירייה, זבל, ניקיון
כיכר הזבל
כיכר הזבל
כיכר הזבל
כיכר הזבל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: