מפת חולי הקורונה בבית שמש בנסיגה?

האם הנתון הזה נכון, מדייק? משרד הבריאות אינו מפרסם נתונים ברשויות שהם מתחת ל-15 חולים מודבקים. אל תתלו בפרסום בכל הקשור לשמירה על חייכם.

אין בדיקות
אין בדיקות

כמה חולי קורונה בבית שמש? לפי הנתון העדכני האחרון , זה שהגיע אלינו מלפני ששה ימים, קרי ב-25 למאי בבית שמש היו ויש 538 חולים מאומתי החלימו 378, 43 חולים בפועל,.

וכמה היום? קיבצנו את הנתונים שהיו מאז, עוד 7 חולים נוספו לפני שבועות, ואחרי שבועות נוספו עוד 4 בסה"כ יש 549 חולים בבית שמש.

משרד הבריאות לא מפרסם נתונים מדויקים על רשויות בהן התגלו פחות מ-15 חולים מאומתים. במקרים כאלו שיעור החולים בפועל יופיע כ-0. כלומר גם במשרד הבריאות יודעים שהנתון הזה שקיבצנו למעלה לא נכון, או לפחות לא מדויק. אז מהו הנתון המדויק בבית שמש? ולא הנתון חשוב לכשעצמו, יש בעצם חשיפת המידע כדי להרתיע שהקורונה עדיין כאן ולמנוע מה שנקרא שאננות או שגרת קורונה בציבור.

גם בעירייה לא יודעים ממש את הנתון המדויק שכן הם מתבססים על אותו מידע שזורם אליהם ממשרד הבריאות. במטה הקורונה, אם בכלל עדיין פעיל בעירייה לא עושים מאמצים להשיג נתונים עדכניים, כי גם מבחינת העירייה טוב שיש שקט בגזרה הזו בה המחלה כביכול מדשדשת.

נזכיר שוב, ואפילו נדגיש, רבותי הקורונה כאן, לא הלכה לשום מקום. מי שמקפיד על הכללים, מרחק, מסיכה, והתקהלות חוסך מעצמו ומסביבתו כל סיכוי להידבק.

האם זו הדרך להיאבק בקורונה ובניסיונות לשכנע את הציבור בדעיכתה?

ידוע וברור לכל, שכל חולה מאומת, המובא ידיעת הציבור ולפחות פרסום מסלול האידמיולוגי שלו עשוי לחסוך הדבקה בקרב אוכלוסיות סיכון וגם לא באוכלוסיות סיכון.

נושאים: קורונה, בית שמש, משרד הבריאות
אין בדיקות
אין בדיקות
אין בדיקות
אין בדיקות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: