אם אתם מתכננים פעילות לחופש כדאי שתדעו- הקורונה כאן!!!

1% מהבדיקות הנערכות בבית שמש חיוביות. פי 2.5 מהממוצע הארצי העומד על 0.4% מסך הבדיקות. מטה יהודה החליפה צבע במפת המבודדים לסגול כהה ויש בה היום 627 מבודדים

צוות איחוד והצלה עם מסכות
צוות איחוד והצלה עם מסכות

מצב הקורונה אצל השכנים, הנוגעים בעיר ובחייה מתחומי המועצה האזורית מטה יהודה עולים ומטפסים. מטה יהודה החליפה צבע במפת בידודים לפי רשות מקומית של משרד הבריאות. במטה יהודה יש היום פי 1.5 מבית שמש וצבעה במפה סגול כהה, עם 627 מבודדים, בבית שמש סגול בהיר עם 464 מבודדים. מטה יהודה למי שאינו בקי במפה, כוללת גם ישובים סמוכים לירושלים כמו רמת רחל, אורה, עמינדב, אבן ספיר.

כמעט 300 מאומתים חדשים ביממה ברחבי הארץ, מספר החולים קשה נותר יציב. דוח אמ"ן קובע: מספר המאומתים החדשים עלה באופן חד בימים האחרונים ובפיזור גיאוגרפי יחסית נרחב, באופן שמשקף את קיומה של הדבקה משמעותית בקהילה. אם לא תינקטנה פעולות מיידיות - קיים סיכון להרחבת ההדבקה ולעלייה בהיקף התחלואה הקשה.

1% מהבדיקות הנערכות בבית שמש חיוביות. פי 2.5 מהממוצע הארצי העומד על 0.4% מסך הבדיקות. מה שאומר שהקורונה אצלנו חיה בועטת ואולי גם נושכת. לא מומלץ בכלל להקל ראש. מספר החולים לפי עדכון אחרון של משרד הבריאות סביב ה-15 חולים. מעודכן ל-27 לחודש (לפני יומיים).

בית שמש גם עם אחוז המתחסנים נמוך מאוד, אולי בין הנמוכים ביותר בישראל. עד כה חוסנו 41,481 איש מתוך אוכלוסיה של 145,000 תושבים, שהם בסביבות ה-30%. שיעור ההתחסנות הארצי עומד על 60.4% מכלל האוכלוסייה. למען ההגינות נציין כי 56,000 נפש מתוך הסך הנ"ל הם מתחת לגיל חיסון- פחות מגיל 12.

ועם זאת, נחזור ונדגיש לא להקל ראש בהתנהלות במרחבים הסגורים או הפתוחים, לשמור מרחק, להקפיד על היגיינה בכלל בקיץ זה טוב כפליים, ולעטות מסכות.

נושאים: קורונה, בית שמש, מטה יהודה. מבודדים, תחלואה
צוות איחוד והצלה עם מסכות
צוות איחוד והצלה עם מסכות
צוות איחוד והצלה עם מסכות
צוות איחוד והצלה עם מסכות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: