סיירת התנדבותית של בני נוער לסייע במיגור הקורונה

במסגרת המאמצים של עיריית בית שמש למיגור נגיף הקורונה התווסף כח מיוחד: סיירת התנדבותית של בני נוער.

סיירת הנוער צילום דוברות העירייה
סיירת הנוער צילום דוברות העירייה

ביוזמת מחלקות הנוער והבריאות בניצוחו של מנהל המחלקה יוסי גמליאל ובתמיכת הרשות לביטחון קהילתי בהנהלת מורן עזו הוקמה סיירת מתנדבים של בני הנוער הפועלים להגברת המודעות ושמירה על הנחיות משרד הבריאות ככלל והקפדה על מסכות, ריחוק חברתי והיגיינה בפרט.

הצעירים מחלקים במרכזי קניות וריכוזי אוכלוסיה חומרי הסברה, מסכות ותודרכו באופן יצירת שיח מקרב ומכיל עם ציבורים שונים. סגן ראש העיר ומ"מ משה שיטרית בירך על היוזמה ואף עודד אותה.

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "הנוער של בית שמש נדיר ואיכותי. עשרות בני נוער הבינו את החשיבות והתגייסו למשימת ההסברה. כולם שותפים באחריות לבלימת הנגיף. בצד חמ"ל הפינויים שלנו שעמל קשה מאד להוציא את החולים המאומתים מהעיר , מערך ההסברה של העירייה יחד עם משרד הבריאות ופיקוד העורף להסברה הבין אישית של הצעירים יש השפעה קריטית. אני מודה למ"מ סגן רהע משה שטרית על התגייסות למשימה והובלה משותפת של הפרויקט".

משה שטרית מ"מ וסגן רה"ע:"הניצחון על הקורונה תלוי קודם כל בנו. ביכולת שלנו לשמור על הכללים ולמנוע את המשך התפשטותה של המחלה. בני הנוער היקרים שמתנדבים לחלק חומרי הסברה ברחבי העיר הם מקור גאווה לכולנו. תודה להם, תודה לראש העיר ד"ר עליזה בלוך על הובלת המערך וכמובן למחלקות הנוער והבריאות על הפעילות בשטח."

נושאים: נוער, בית שמש, קורונה, רשות לביטחון קהילתי
סיירת הנוער צילום דוברות העירייה
סיירת הנוער צילום דוברות העירייה
סיירת הנוער צילום דוברות העירייה
סיירת הנוער צילום דוברות העירייה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: