מנהלת ז'בוטינסקי הפתיעה והודיעה על פרישה מיידית

הסיבות לפי גורמים בעירייה סיבות אישיות. במערכת טוענים אחרת: חוסר השלמה עם הרגלים שהתוותה המנהלת הקודמת".

מיכל קניג אתר בית הספר
מיכל קניג אתר בית הספר

וְהָיָה כְּעֵץ שָׁתוּל עַל פַּלְגֵי מָיִם אֲשֶׁר פִּרְיוֹ יִתֵּן בְּעִתּוֹ וְעָלֵהוּ לֹא יִבּוֹל וְכֹל אֲשֶׁר יַעֲשֶׂה יַצְלִיחַ, זו הכותרת שנתנה לדברי ברכתה לתלמידים ולהורים הגב מיכל קניג מנהלת בית הספר זבוטינסקי, איש לא פילל שדווקא בערב טו בשבט תודיע על פרישתה מתפקידה.

בחודש דצמבר, לפני כחודש ומספר ימים, הזמינה מיכל קניג את ההורים להיות שותפים: "אני מזמינה אתכם להיות שותפים מלאים בעשייה הבית ספרית, לתרום, להעניק ולגלות איתנו ועם התלמידים שלנו את התוכניות השונות באופן שיעידו על רוח המצוינות המגדירה את המהות של החינוך כפי שהוא בא לידי ביטוי בז׳בוטינסקי. אל תהססו להושיט יד, לפרוץ איתנו את גבולות האפשר ולהפוך לחלק מהקהילה המשגשגת שלנו."

בתום 4 וחצי חודשים בלבד ובתוכם ימי לחימה שהשביתו את מערכת החינוך מאונס, החליטה מיכל קניג לפרוש. מיידית!!! לא התראה, לא בעוד שבוע ולא בעוד חודש. מיד!!!

אז מה נשתנה מלפני חודש לאתמול בו הודיעה מיכל קניג על פרישתה? לעזוב בי"ס בימים הטרופים האלה צריכה להיות סיבה או גורם שממש, ממש בגללו לא יכולה לדחות פרישתה לפחות עד סוף השנה. גם ראש העיר הופתעה מההודעה על פרישתה שבאה מהרגע לרגע.

מיכל קניג החליפה את המנהלת הקודמת ברכה גדנקן ביטון שניהלה את ביה"ס במשך 16 שנים ברציפות. גם גדנקן סיימה חמישה ימים בלבד לפני פתיחת שנת הלימודים. לא נשמע טוב? נכון!!

ביקשנו לברר נסיבות סיום עבודתה. יו"ר הנהגת ההורים הגב' זוהר דמרי : "אין לי שמץ". ראש מינהל חינוך הגב שרי דרור טוענת שהעזיבה מונעת 'מסיבות אישיות'. ממש כפי שדובר העירייה רועי לחמנוביץ' מסביר: " מנהלת בית הספר אכן עזבה מסיבות אישיות. מי שתמלא את מקום מנהלת בית הספר היא הסגנית המנוסה רוחמה כהן."

מהן הסיבות האישיות שבגינן החליטה מנהלת ביה"ס לעזוב באופן מיידי, מבלי להסביר לציבור ההורים, לתלמידים, לצוות, לתושבים,

מבירור מעמיק יותר עולה שהסיבות לעזיבתה של הגב' מיכל קניג הן דווקא חוסר הסכמה עם הרגלים בבית הספר, מנהגים אותם הנחילה במשך שנים ארוכות מנהלת בית הספר הקודמת לשביעות רצון ההורים. קניג 'לא אהבה' בלשון עדינה כדברי גורם במערכת את ההרגלים וניסתה לבטל.

שרי דרור אומרת ש"הכל שקר וכזב" והוסיפה: "אני לא אומרת לך מה לפרסם ומה לא. שומעת את הטענה הזו לראשונה ממך ומכל השיחות שהיו לי איתה זה לא עלה אפילו פעם אחת". כאמור מי שממלאת מקומה נקבעה סגניתה הגב' רוחמה כהן.

ביה"ס ז'בוטינסקי שידע ימים טובים, ירצה לשכוח את האפיזודה הזו של מנהלת העוזבת באמצע העליה, זו לא דוגמא חינוכית חיובית.

נושאים: חינוך, בית שמש, ביס זבוטינסקי
מיכל קניג אתר בית הספר
מיכל קניג אתר בית הספר
מיכל קניג אתר בית הספר
מיכל קניג אתר בית הספר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: