זוכת פרס החינוך המחוזי תשפ"ד: אולפנת אמית נגה

הפרס הוענק לאולפנת אמית נגה לאחר בחינת שבעה מדדים שונים ביניהם מעורבות חברתית קהילתית

צילום: כנרת גמרא
צילום: כנרת גמרא

אולפנת אמית נגה בית שמש, היא הזוכה בפרס החינוך המחוזי של מחוז ירושלים במשרד החינוך לשנת תשפ"ד. השבוע הגיעה משלחת של ועדת הפרס לאולפנה והעניקה את הפרס להנהלה, לנציגות צוות המורים ולנציגות מכלל השכבות מז'-יב' שהשתתפו בטקס.

הפרס הוענק לאולפנת אמית נגה לאחר בחינת שבעה מדדים שונים: הוראה, למידה והערכה; הכלה והשתלבות תלמידים; למידה חברתית רגשית ואקלים מיטבי; פיתוח זהות ישראלית במרחב החיים המשותף בישראל; מעורבות חברתית קהילתית; קידום שותפות חינוכית עם הורים וקהילה; וחיזוק וקידום הצוות החינוכי.

מרים קורן, מנהלת האולפנה: התרגשנו לזכות השבוע ב'פרס חינוך מחוזי' על העשייה החינוכית והפדגוגית, וההשגים הלימודיים בשנה"ל תשפ"ג. זכינו בצוות מדהים ותלמידות נהדרות שבוחרות, גם בעיתות שגרה וגם בתקופות משבר, להשקיע ולתת למען ההצלחה באולפנה, והנתינה כלפי עם ישראל, בצורה המשמעותית והמלאה ביותר!".

ד"ר עליזה בלוך, ראש העיר בית שמש: "אני מברכת את הצוות החינוכי וקהילת אולפנת אמית נגה על הזכייה בפרס החינוך המחוזי. מדובר בצוות חינוכי שלוקח אחריות יוצאת דופן על העולם הלימודי של כל תלמידות האולפנה במערך לימודי מותאם ומתקדם. ולא פחות מכך צוותי ההנהלה והחינוך לוקחים אחריות על העולם הערכי של התלמידות. במציאות מאתגרת מדהים היה לראות מקרוב עשייה משמעותית לטובת קהילת בית הספר והעיר כולה".

נושאים: אולפנת נוגה, פרס חינוך תשפד
צילום: כנרת גמרא
צילום: כנרת גמרא
צילום: כנרת גמרא
צילום: כנרת גמרא
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: