הסתדרות המורים ציינה את יום המורה בתיאטרון ירושלים

גננות ומורים ממערכת החינוך המקומית הצטרפו לחבריהם מירושלים ומהמרחב להופעה של האמן עידן עמדי. מעמד מרגש ושופע תודות. גם אתם יכולים להצטרף היום בשליחת מכתב אישי למורה ילדכם.

יפה בן דוד באירוע
יפה בן דוד באירוע

אתמול קיימה הסתדרות המורים במרחב ירושלים במעמד ראש עיריית ירושלים מר משה ליאון ערב הוקרה למוריה מחנכיה וגננותיה. האירוע התקיים בתיאטרון ירושלים וכלל הופעה של עידן עמדי, ברכות וחלוקת שי. באירוע השתתפו מורות וגננות מבית שמש. אגב עידן עמדי פגש במורתו, כיום יו, ר סניף ירושלים, בהסתדרות שתרמה לעיצוב אישיותו כאמן מוביל.

מתוך הבנה כי החינוך הוא המפתח להצלחה, יום המורה הוא תוצר של שותפות הארגונים והגופים החינוכיים המובילים בישראל, לצד אנשי רוח ונבחרי ציבור אשר ביקשו לשים את המורות והמורים במרכז השיח הציבורי ולהודות להם/ן על המסירות והעבודה מלאת המשמעות. במסגרת אירועי יום המורה משולבת פעילות ענפה בבתי הספר, ברשויות המקומיות, בתקשורת המסורתית והדיגיטלית וכן בכנסת ישראל ובמשרדי הממשלה השונים.

יו"ר סניף ירושלים ברנית גולן יוסובש הדגישה את מילוי הבטחתה של מזכלית הארגון לפתיחת שלוחות בבית שמש ובמעלה אדומים. בבית שמש מנהל את השלוחה מר חיים חדד אשר אף נכח באירוע.

מזכלית הארגון, הגב' יפה בן דוד בירכה את הנוכחים והודתה להם על עמידתם האיתנה בשנה מלאה אתגרים. "אתם הייתם אות ומופת לחברה שדרשה דמות אחראית". יפה בן דוד ציינה כי בינואר יפתח הסכם השכר והיא תעמוד על כך להיטיב ולשפר את תנאי העסקת המורה. בן דוד הזכירה את הבריחה של הצעירים מעולם ההוראה.

השנה, בצל מגיפת הקורונה יש ליום המורה משקל משמעותי עוד יותר ובמסגרת היום מוזמנים אזרחי ישראל להודות למוריהם מהעבר או ההווה באמצעות משלוח מכתב תודה אישי. גם אתם יכולים להצטרף ולהביע הוקרה למחנכי ומורי הילדים שלכם.

נושאים: בית שמש, הסתדרות המורים, יפה בן דוד, חיים חדד
יפה בן דוד באירוע
יפה בן דוד באירוע
יפה בן דוד באירוע
יפה בן דוד באירוע
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: