המורה עליזה חזרה למקורות

יום ראשון לשנת הלימודים, חינוך, הוא אהבתה הראשונה לפני הכל של דר' עליזה בלוך. ביום הזה השתדלה להגיע לכמה שיותר מוסדות חינוך. עם ובלי מלווים, ורק עם מסכה ורודה קבועה על פניה. להיזהר ולשמור לשמש דוגמא איך השנה צריכים להתנהל. בהצלחה

המורה עליזה
המורה עליזה

המורה עליזה חזרה למקורות, ביום הראשון לשנת הלימודים, הרגישה כמו דג במים. אין מה לעשות, זה התחום שלה, חינוך, רק תארו לכם אם בלוך היתה באמת ממונה על החינוך בעיר איזה הישגים היו כאן. היום היא מנהלת את העיר כולה.

את שנת הלימודים תשפ"א פתחה ראש עיריית בית שמש בשעה 7:30 בבוקר בצומת רחובות ליד בית ספר "בגין" . רה"ע בלוך סייעה בידי תלמידים לעבור את מעבר החצייה בדרכם לבתי הספר. לאחר מכן פנתה ראש העיר לבקר בבית הספר "בגין". פגשה ולוותה תלמידים רבים לשער בית הספר. בלוך שוחחה עם ההורים על ההכנות לקראת שנת לימודים ייחודית זו. משם פנתה לבית הספר "זבוטינסקי" בו קיבלה את פניה ברכה מנהלת בית הספר. רהע בלוך הצטרפה למסלול הבוקר אותו עברו תלמידי כיתה א'. לקול כליזמר נכנסו הילדים בשער בלונים ותחת טליתות התברכו תלמידי כיתה א' בברכת הכוהנים.

רהע בלוך אמרה לילדים:"אתם היום מתחילים מסע ארוך במערכת החינוך. צוות חינוכי איכותי עוטף אתכם. תהנו מהלימודים. תרכשו חברים תחקרו ותתעניינו. לכם ההורים אני אומרת שכולנו עמלים יומם וליל להפוך גם את השנה הזאת למשמעותית עבור ילדינו". משם המשיכה ראש העיר בלוך לבית הספר הממלכתי דתי "הראל". שם הצטרפו אליה סגן רהע וממונה חינוך הרב ישעיהו ארנרייך וסגנית רהע רינה הולנדר. בבית הספר התקיים טקס בו תלמידי כיתה ו' קיבלו את תלמידי כיתה א'. לאחר מכן פנו לקבוע מזוזה בבניין החדש שנחנך בבית הספר.

הרב ארנרייך ומנהל בית הספר הרב יאיר בלולו קבעו מזוזה בפתח הבניין. בתום הביקור ב"הראל" פנו רה"ע בלוך וסגנה הרב ארנרייך והולנדר פנו לבית הספר הממ"ד ברוח האנתרופוסופי "גשר" כדי לקבל את פני נשיא המדינה ריבלין שבחר לפתוח שנה בעיר בית שמש. הנשיא חנך את בית הספר , גזר סרט וברך שהחיינו. לאחר מכן עלה לכיתה ופגש את מנהלת בית הספר תניא, מחנכת בית הספר ואת התלמידים. הנשיא דיבר על חשיבות החיבור בין השבטים ופנה לסגן רה"ע הרב ארנרייך ואמר כי שיתוף הפעולה עם ראש העיר שהיא אשת חינוך הוא חיוני במעלתו לטובת שלמות הקהילות השונות בעיר והדגיש כי בית שמש היא מודל לחיבור. ראש העיר ד"ר בלוך הדגישה בפני הנשיא כי החינוך הוא המפתח לחיבורים ויתכן כי מכיתה זו צומח או צומחת הנשיא או ראש העיר הבא. המדען או המנכ"ל הבא.
לאחר מכן נסעו כולם לבית הספר "תפנית". שם פגשו נשיא המדינה, רה"ע ד'ר בלוך וסגן רה"ע הרב ארנרייך את אורנה מנהלת בי"ס שספרה ועמה פגש הנשיא שלושה תלמידים שספרו לו את סיפורם האישי. בתום הביקור הצטלמו נשיא המדינה רבלין וראש העיר ד"ר בלוך עם צוות בית הספר. הנשיא קיבל מתלמידי בית הספר מזוזה מעץ שהם יצרו בעצם. ראש העיר הודתה לנשיא וצוותו ואמרה כי היא מקווה לארח את הנשיא פעם נוספת עד לתום תקופת כהונתו.
מצ"ב רצף תמונות מיום פתיחת שנת הלימודים

הודעת דוברות

נושאים: עליזה בלוך, תשפא, בית שמש
המורה עליזה
המורה עליזה
המורה עליזה
המורה עליזה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: