אות המתנדב ע"ש אלעד ריבן ז"ל מוענק לדוד גולדמן

תושב בית שמש ותלמיד ישיבת אמי"ת נחשון במטה יהודה, אחד הפעילים הגדולים והמרכזיים בתחום ההתנדבות ופעילות עושים חסד.

דוד גולדמן
דוד גולדמן

המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך בחר בדוד גולדמן (י"ב) ישיבת אמי"ת נחשון לקבל אות מחוזי לנוער מתנדב לשנת תשפ"א על תרומתו המשמעותית למען החברה והקהילה, ובמיוחד בתקופת הקורונה.

אילנה נולמן, מנהלת המינהל לחינוך התיישבותי ופנימייתי במשרד החינוך מציינת כי "דוד נבחר לקבל את האות על מיזמי התנדבות רבים, במיוחד בתקופת הקורונה. הוא היה ער לצרכים שעל מהשטח ופעל ביוזמה ובמנהיגות כדי לתת מענה. מרשים לראות את היקף העשייה התנדבותית והמוטיבציה שלו. הוא מהווה דוגמא לנוער ערכי ומחויב שמוביל שינוי חברתי בישראל"..

"דוד הוא תלמיד מצטיין שפועל לתיקון עולם ומצליח לסחוף אחריו תלמידים" מספר נועם קריגמן, מנהל ישיבת אמי"ת נחשון במטה יהודה בה הוא לומד. "דוד הקים סיירת חסד בישיבה וכן פינה חמה בתחנות הרכבת לחלוקת שתייה ועוגות לחיילים. הוא פעיל בתנועת "נהנים נועם בעיר", המעניקה חוגים בחינם לבני נוער ממשפחות מעוטות יכולת. בתקופת הקורונה הקים דוד את תנועת "נוער הקורונה", שקישרה בין בני נוער מבית שמש ומטה יהודה לבין קשישים ומבודדים, יצרה מיזמי חונכות לילדים עם צרכים מיוחדים, והקימה בית מדרש פעיל בזום לנוער מכל רחבי הארץ".

אות המתנדב נקרא על שמו של הנער אלעד ריבן ז"ל, שהתנדב ב"צופי האש" ונספה באסון הכרמל בשנת 2010 ומוענק מידי שנה לבני נוער מצטיינים בתרומה לקהילה. הוועדה בודקת את הייחודיות, היצירתיות והיזמות שבעשייה התנדבותית של המועמדים, ואת גבולות ההשפעה של ההתנדבות שלהם על האחרים ועל הסביבה.

נושאים: נוער, בית שמש, ישיבת נחשון, דד גולדמן
דוד גולדמן
דוד גולדמן
דוד גולדמן
דוד גולדמן
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: