31 כלי נשק נתפסו 25 סוחרי אמל״ח נעצרו

משטרת ישראל הפעילה סוכן סמוי שכונה ״שופל״ בקרב סוחרי אמצעי לחימה בלתי חוקיים ברחבי איו״ש, מזרח ירושלים ומרכז הארץ, היום פשטו על בתים רבים בהצלחה גדולה

צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל

31 כלי נשק נתפסו 25 סוחרי אמל״ח נעצרו: בשמונת החודשים האחרונים משטרת ישראל הפעילה סוכן סמוי שכונה ״שופל״ בקרב סוחרי אמצעי לחימה בלתי חוקיים ברחבי איו״ש, מזרח ירושלים ומרכז הארץ. לפנות בוקר עברה החקירה לשלב הגלוי לאחר הפללתם, וכ-400 שוטרים ולוחמי מג״ב עצרו אתמול והיום לפנות בוקר, 25 חשודים בסחר באמל״ח לא חוקי בבתיהם לחקירה בימ״ר ירושלים. בין העצורים אשה שניצלה את אזרחותה הישראלית על מנת להעביר חלק מהסוחרים במחסומים ולהבריח את האמל"ח ברכבה

במסגרת המאבק המתמשך של משטרת ישראל בעבירות הנשק בחברה הערבית, במהלך שמונת החודשים האחרונים, הופעל סוכן סמוי ע"י היחידה המרכזית של משטרת מחוז ירושלים נגד סוחרי אמצעי לחימה לא חוקיים בלוד, במזרח ירושלים בשומרון ובאזור בנימין.

היום כאמור, עברה החקירה לשלב הגלוי עם מעצרם של החשודים. לפנות בוקר פשטו כ-400 שוטרים של מחוז ירושלים בסיוע לוחמי מג"ב, כוחות תגבור משטרתיים נוספים, בהם יחידות מיוחדות של משטרת ישראל, כוחות צה"ל, כלבנים משטרתיים ועוד, על בתיהם של החשודים בסחר באמל"ח. המעצרים בוצעו במקביל בלוד, במזרח ירושלים וביהודה ושומרון.

במהלך הפעילות המשטרתית נעצרו לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים 25 חשודים. בחיפוש שבוצע בבתיהם נתפסו מספר חלקי נשק וכמו כן נתפסו למטרת חילוט 3 כלי רכב מידי החשודים.
היום יובאו החשודים להארכת מעצרם בבימ"ש במטרה למצות עמם את החקירה והדין.

נושאים: משטרה, אמלח, ישראל.
צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: