תושבי רמת אברהם הביעו את הוקרתם לחברת סופרבוס בדרך מקורית

תופעה לא שגרתית? לא אצל מי שיודע להעריך אמת ויושרה ומאמצים כנים וטובים למען הקהילה. הנה ההפתעה שקיבלה את פני נהגי סופרבוס הבוקר. חבל שזה קורה בשכונה אחת בלבד...

שלט ברמת אברהם
שלט ברמת אברהם

קיר תודה והוקרה הוצב על יד תחנת האוטובוס ברמת אברהם כהוקרה לפקחי חברת סופרבוס היורדים לשטח מדי בוקר לטפל בעומסים בנסיעות. בשבועות האחרונים מופיעים מדי בוקר פקחי חברת סופרבוס בתחנות האוטובוס של השכונה החדשה רמת אברהם. פקחי חברת סופרבוס עוקבים מקרוב אחר פעילות קו 12 המשרת את תושבי השכונה ומוודאים כי כל הנוסעים מקבלים את המענה התחבורתי הדרוש לשביעות רצונם. במקרי עומס דואגים הפקחים לעדכן את הסניף בזמן אמת, כדי שבמידת הצורך תתוגברנה הנסיעות ויינתן מענה לצרכי התושבים התלויים בתחבורה הציבורית בכל יציאה מהשכונה.

בשבוע האחרון, הפתיעו תושבי השכונה את עובדי סופרבוס, כאשר התקינו בסמוך לתחנת האוטובוס שלט קיר גדול המיועד לאמירת תודה לחברת סופרבוס ולפקחי החברה. על השלט נכתב "מילות הוקרה ותודות לחברת סופרבוס ולפקחי החברה על סיור בשטח בשכונת רמת אברהם בית שמש לשיפור השירות לטובת התושבים". המחווה המרגשת קידמה את פני הפקחים בבואם ליום נוסף של פעילות ומעקב אחר פעילות התחבורה הציבורית בשכונה והם הודו לתושבים על הפידבק החיובי והכרת הטוב.
גב' קרן אצלאן, מנכ"לית סופרבוס: "התרגשנו מאוד מהמחווה המקורית של התושבים. אנו מודים להם על ההכרה בפעילות סופרבוס לטובת משתמשי התחבורה הציבורית בעיר. אנו מתחייבים להמשיך ולשמור על ההישגים ולהעניק שירות במקצועיות וברמה גבוהה עד לסיום תקופת ההפעלה".

נושאים: סופרבוס, רמת אברהם, בית שמש
שלט ברמת אברהם
שלט ברמת אברהם
שלט ברמת אברהם
שלט ברמת אברהם
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: