תאונות הדרכים בעיר בקו עליה מתמיד ומדאיג- הנה הזדמנות לחנך למודעות לפחות

ביוזמה משותפת של המועצה לישראל יפה, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים (הרלב"ד) והמרכז לשלטון מקומי, ובברכת משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, מתקיימת זו השנה השנייה תחרות "בטיחות בדרכים במרחב המוניציפאלי בישראל. האם בית שמש תצטרף לתחרות וכיצד?

תאונה דרכים צילום: איחוד והצלה
תאונה דרכים צילום: איחוד והצלה

זוג הורים ושני ילדים נפצעו בתאונת דרכים עם מעורבות שני כלי רכב ברחוב אליהו הנביא ברמת בית שמש ג'.

ילדה כבת 6 נפגעה מרכב ברחוב הרב הרצוג בבית שמש. חובשי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף בית שמש העניקו לה סיוע רפואי ראשוני בשטח כשלאחר מכן היא פונתה להמשך טיפול בבית החולים כשמצבה מוגדר קל.

פצועה באורח קל טופלה על ידי חובשי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף בית שמש, בתאונת דרכים עם מעורבות שלושה כלי רכב בכביש 38 סמוך לאזור התעשייה הר טוב. זהו מקבץ קצר מהודעות דוברות איחוד והצלה בשבוע האחרון.

בית שמש נלחמת מספיק במניעת תאונות הדרכים? מה שלא יעשה תמד אפשר יותר, כך על פי 'אור ירוק' ובכל זאת, אפשר לעשות הרבה יותר כאשר מדובר בערך חיי אדם. ניצול לוחות הפרסום המקומיים למודעות רחוב, כאשר כל ילדה וכל ילד יראו את התמונות המהדהדות מולן יזכרו כיצד לחצות כביש, איך להלך בצידיו, איך לא לגלגל כדור אל הכבוש וכו'. אפשר לנצל גם את העיתונות המקוונת בעיר שאתריה פתוחים לציבור לעדכונים שוטפים. משום מה שהרשות המקומית אינה מקדישה לכך חשיבות וחבל.

הנה הזדמנות שנקרית לדרך העבודה בעירייה. האם העירייה תצטרף למרכז השלטון המקומי, לרלב"ד משרד התחבורה ועוד גורמים, אלו הכריזו על קיום תחרות, תחרות "בטיחות בדרכים במרחב המוניציפאלי בישראל" מתקיימת זו השנה השנייה, ביוזמה משותפת של המועצה לישראל יפה, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים (הרלב"ד) והמרכז לשלטון מקומי, ובברכת משרד התחבורה והבטיחות בדרכים.

התחרות הינה כלל ארצית ומוזמנות להשתתף בה ערים ומועצות מקומיות. מטרת התחרות הינה להגביר את המודעות והמחויבות של הרשויות המקומיות והעומדים בראשן לנושא הבטיחות בדרכים, לפעול לשיפור התנאים הפיסיים בדרכים העירוניות ולהגביר המודעות הציבורית של כלל משתמשי הדרך.

"אנו קוראים באופן אישי לראשי הרשויות המקומיות, לקחת חלק בפעילות ולהירשם לתחרות החשובה הזו, שכן בכוחנו ובידינו להשפיע על רמת הבטיחות בדרכים של תושבינו והעוברים בדרכינו ובכך להציל חיים." מסיימים הפונים בריאותם לרשויות. נשמח להתעדכן מעיריית בית שמש.

אפרופו הנושא, מתי התכנסה בעיר בפעם האחרונה ועדה לצמצום תאונות דרכים בעיר? אם תגלו מידע בעניין נשמח להתעדכן.

נושאים: משרד התחבורה, רלבד, בית שמש, ישראל יפה
תאונה דרכים צילום: איחוד והצלה
תאונה דרכים צילום: איחוד והצלה
תאונה דרכים צילום: איחוד והצלה
תאונה דרכים צילום: איחוד והצלה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: