שקד במפגש בעיר: "הקורונה הכלכלית קשה יותר מהקורונה הבריאותית"

איילת שקד הצטרפה אל שורת המבקרים בעיר, נפגשה עם ראש העירייה וגם עם סגניתה וכן עם סוחרים מקומיים.

שקד במפגש בשערי העיר
שקד במפגש בשערי העיר

חה״כ איילת שקד, שרת המשפטים לשעבר, הגיעה לבית שמש לפגוש את ראש העירייה, ד״ר עליזה בלוך, וסגנית רה״ע עו״ד רינה הולנדר לשמוע על התמודדות העיר עם משבר הקורונה. משם המשיכה למפגש עם בעלי עסקים קטנים בקפה ״בלייקר בייקרי״.

״הגעתי לסיור בבית שמש ופגשתי בעלי עסקים עם דמעות בעיניים. בוכים על מר גורלם שנגזר ללא כל בסיס של נתונים ובעיקר מיואשים ממשלת ישראל שפשוט לא מדברת איתם, לא מתחשבת בהם ולא מבינה את הצרכים שלהם. אני מזמינה את השרים המנותקים לרדת לשטח, לפגוש בעלי עסקים ולשמוע את הסיפורים והמצוקות מאחורי ההחלטות השרירותיות והחסרות אחריות שהם מקבלים. חוסר ההחלטיות של הממשלה מייצרת חוסר וודאות אצל כולם. ללא יוצא מן הכלל. הקורונה הכלכלית קשה עוד יותר מהקורונה הבריאותית. הגיע כבר הזמן שממשלת ישראל תבין את זה. ״

בפגישה מקדימה לפני שירדה לפגוש בשערי העיר את בעלי העסקים המקומיים, נפגשה איילת שקד עם ראש העירייה. "אני רואה את איילת מגוייסת לטובת העיר בית שמש גם מהאופוזיציה. העיר בית שמש היא עיר של קהילות ומהווה כתובת גם עבור הציונות הדתית. אין לי ספק שקברניטי הציונות גם רואים את בית שמש כיעד עבור הציונות הדתית. אנחנו בימים של פיצול קשב ניהולי. נלחמים בקורונה באמצעות הקפדה על הנהלים, פינוי חולים ומערך הסברה ובמקביל מנהלים עיר כאילו לא היינו תחת שגרת הקורונה"

ח"כ שקד ביקשה לשמוע על התמיכה והסיוע של העירייה לעסקים הקטנים והמאמצים שראש העיר בלוך בתחום פיתוח התעשייה בעיר.

נושאים: קורונה, איילת שקד, בית שמש, מסחר
שקד במפגש בשערי העיר
שקד במפגש בשערי העיר
שקד במפגש בשערי העיר
שקד במפגש בשערי העיר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: