רחובות עזה וחאן יונס הועתקו לבית שמש

אשפה, זבל, ג'יפה, דרק, זוהמה, טינופת, פסולת, רפש, סחי... התחתית שבתחתית. גייסתי את כל אוצר המילים שלי לתיאור החוויה לעבור בתוך מה שקרוי השוקניון. סיכום דבר: אני מתבייש. יותר מזה, אתם מנהלי העיר צריכים להתבייש כפל כפליים. לא מתאים לכם לעבוד בשבילנו- לכו הביתה.

שלוליות זבל ורפש
שלוליות זבל ורפש

כבישי עזה וחאן יונס נחרשו בידי כוחות צה"ל, והפכו לעיסת בוץ בימי הגשם של החורף, אם לא ראיתם מספיק במוקדי הקשר עם העולם על המלחמה בעזה, ואתם רוצים להזדהות עם החיילים הגיבורים שלנו אתם מוזמנים לשים מגפי בוץ ולהגיע לשוק העירוני, מה שהיה פעם השוקניון. בושה!!! בושה היא מילה עדינה למה שהמקום הזה משדר, בימי החורף זה הרבה יותר, זה בושה וחרפה.

אתאר לכם מעט מהחוויה האישית, הפרטית שלי, שאני בטוח שהיא חוויה של עוד מאות אנשים, ואולי אלפים מתושבי העיר הזו. אשפה, זבל, ג'יפה, דרק, זוהמה, טינופת, פסולת, רפש, סחי... התחתית שבתחתית. גייסתי את כל אוצר המילים שלי לתיאור המצוי שם. הוסיפו לכך בוץ, שלוליות מים, גרוטאות, ועוד מרעין בישין. זה השוקניון, מתחת לאף של העירייה, ניבט מחדריהם של קברניטי העירייה, מרחב מזעזע ומבייש.

זה השוק, זה מה שנשאר ממה שהיה פעם שוקניון. ולא מעניין בכלל מי בעלי המקום. צאו ולכו מטרים ספורים ותראו את סככות היוטה שנמרחו על מה שהיה פעם מתחם בזק, כמו סככות השוק בגלוי ברמלה, שוק עזה. מכון שטיפה אלק...

הלאה במרחק ספורים ביקשה ראש העיר להקים פוד טראק, התחילה בספטמבר 2023, ומאז החלו החפירות ועד היום זה בחפירות. פרוייקט תקוע.

תגידו ככה צריך להיות מרכז מגורים בלב שכונה? אני מתבייש, בשביל עצמי קודם כל, ומתבייש עוד ובעיקר בשביל הולכי הדרך הזו, רבים רבים חוצים דרך מרח' מורדי הגיטאות לבין הרצל. למה זה מגיע להם?

לו הייתי נבחר ציבור הייתי מתבייש כפל כפליים. הרי את המקום הזה רואים גם מבניין העירייה, גם באי פסגות השבוע, גם חולפי דרך לכל משרדי העירייה. אז לא צריך לנקות? לא שום דבר אחר, רק להכניס לשם חמישה עובדים, יומיים, משאית אשפה, מנוף ועשרה מטאטאים. המקום יראה אחרת. עשינו זאת בעבר, היום בודאי כך צריך לעשות.
הנה אני מציע עצמי, מוכן להתנדב להיות אחד מהעובדים האלה באותם יומיים לנקות לגרף לאסוף את כל הג'יפה הזו. זה פשוט נמאס, עבר כל גבול.

המצער הוא שלנבחרי ציבור אין בושה, כי אם הייתה להם הם היו באים בעצמם ומנקים את המקום.

ואני יודע שהמקום הזה הוא שטח פרטי, מגבלה? לא לניקיון, לא לצורך לתת לתושבי העיר הזו הרגשה שחושבים עליהם. שטח פרטי? יש חוק, יש דרכים לאכוף את הניקיון גם בשטחים פרטיים. לא מסוגלים? אתם נבחרי הציבור מראש העיר ועד הממונה על שפע, על הניקיון, על השכונות הותיקות, על הפיתוח. לכו הביתה!!!

סיכום לפני שתספרו לנו על עוד פרוייקט בנייה של אלפי יחידות דיור, תשתלטו בבקשה על הקיים. תטפחו, תשמרו, תקפידו וכאשר יהיה טוב במה שיש תמשיכו את תנופת הבניה ללא מעצורים בדרך.

נושאים: בית שמש, ניקיון, שוקניון, עזה. נבחרי ציבור
שלוליות זבל ורפש
שלוליות זבל ורפש
שלוליות זבל ורפש
שלוליות זבל ורפש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: