רבנים ממליצים לבחור....

עשרת הימים הקרובים יוצפו במידע מפוקפק, כשלא יכתבו לכם שם מקור בגוף הידיעה אל תאמינו, לפחות תפקפקו. מי שרוצה להמליץ על מועמד זה או אחר יעמוד במלוא נוכחותו ויצהיר. ולחדשה האמיתית הכול פתוח- רק הבוחר יחליט מי טוב לו.

סביב ב בחירות לראש הרשות
סביב ב בחירות לראש הרשות

מתחיל המאבק על הקרב בסיבוב השני. ואיך? עם הדלפה הקרויה חשיפה. לא פחות!!! "חשיפת 'בית שמש חדשות': רבנים בציבור הספרדי בעיר לוקחים צד חזק לקראת סבב ב' ומאז יום הבחירות מורים לבני קהילותיהם להצביע אך ורק עבור מועמד חרדי לראשות העיר - שמואל גרינברג, כפי שעשו בסיבוב הראשון בבחירות אז הם הורו להצביע לרב משה אבוטבול.

לדבריהם, לא יתכן שקהילותיהם יתנו את קולם למועמד שאיננו חרדי ועל כן יעשו הכול לבחירתו של המועמד שמואל גרינברג." זו הידיעה. מקור החשיפה לא נחשף, מותר לכם לשאול למה? לא נתנו לכם תשובה- ת פ ק פ ק ו !!! כך תוכלו בדיוק להתייחס לידיעה הזו, כל ידיעה שאין בה שם, היא פייק!! היא שקר מוחלט!! שקר מתועב שנועד לנוב דעת ציבור.

צד חזק? כלומר, רבנים מוכרים, רבנים חשובים, לא סתם רבנים, רבנים בוגרי מכונים תורניים גבוהים. והם ברוב חכמתם רוצים להשפיע ואולי להחליט עבור הציבור. מה צריך לעשות עיתונאי מפרסם ידיעה חשובה כזו. להצמיד שמות... להצמיד תואר, להצמיד למפרסם לפחות את תעודותיו והכשרותיו לזכות לתפוס צד.

הידיעה נועדה לזרוע ניצני שנאה בין מחנות, על רקע דתי ועדתי. כי אם היה רוצה הכותב או הגורם אחרת- היה כותב אחרת. עדויות לא מעטות של בני אשכנז, מצביעי יהדות התורה על כל פלגיה הצביעו לאבוטבול. אע"פ שהוא ספרדי. יריבות בין מחנה ספרדים לבין אשכנז? רוצים להיכנס לזה?

ואיך עושים זאת? רבנים בציבור הספרדי!! מי? רבאק, מי אלה? עמדו על הפודיום ויכריזו, יוציאו מנשר ויחתמו. ממה הם פוחדים? סביר להניח שלא פחד יש כאן, אלא פשוט אין כאלה. הרי רק אתמול הדהדו דעה אחרת, לא לבחור בגרינברג להעדיף את אבוטבול. ולא בגלל כישורים, אלא בגלל כל מיני טעמים שעדיף לא להעלותם כאן. גרינברג היה פסול אתמול, היום הוא כשר? נו...

קראו שוב את הידיעה, מה מהותה. כביכול להכריז על מומלץ מועדף בבחירות לפי מה, לא לפי כישוריו ויש לו די כישורים להיות גאה בהם. הוא חרדי!! רגע, לא היריבות הפנים חרדית גרמה למצב הזה שהיו שני מועמדים חרדים מול אשה פלורליסטית, והיא ניצחה את שניהם. כמה חרדים יש בעיר שלא הצביעו למועמד חרדי למרות שהוא חרדי. הרי יכולתם להתאחד כמו בעבר ולהביא מנצח בענק!!. אז מה קרה? אנחנו יודעים מה קרה. היריבות הפנימית ביניכם, בתוך המחנה החרדי הגדול קיימת שנאה ויריבות שעכשיו מנסים לייצא אותה למקום אחר.

הרבנים הספרדים הניפו דגל לבן והחליטו להמליץ על המועמד רק בגלל שהוא חרדי. עד כדי כך מפיץ הידיעה מזלזל בגאונותם של הרבנים הספרדים, שהם ימליצו רק בגלל שהמועמד חרדי?

רבנים עם שמות, לוקחים צד, מותר להם, ואפילו חשוב. אין שמות- אין רבנים!! הכל עורבא פרח.

ועוד, וכי אין רבנים ספרדים תומכים בעליזה בלוך, והכותב מכיר כמה רבנים אשכנזים עם שמות, תומכים בעליזה בלוך אע"פ שאינה אישה חרדית. היא כן השכילה לדאוג לציבור החרדי והציבה ברשימתה מועמדת חרדית כשרה למהדרין.

אני מציע למפרסם, הצעה לעבור את עשרת ימי התשובה הבאים בשלום. רד מעניין רבנים ממליצים, רד מעניין חרדי לא חרדי. רד מעניין אשכנזי ספרדי. לך על כישורים. יכול לא יכול. מתאים לא מתאים. בעל מידות נאות. לא בעל מידות נאות. מסוגל לטפל בבעיות העיר לא מסוגל... על זו הדרך כדברי חז"ל ישפוט הציבור ויכריע.

נושאים: בחירות 2024, בית שמש, רבנים
סביב ב בחירות לראש הרשות
סביב ב בחירות לראש הרשות
סביב ב בחירות לראש הרשות
סביב ב בחירות לראש הרשות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: