ראש העיר מטעם העבודה מצביע בני גנץ וכחול לבן

האיש הכי מזוהה בבית שמש עם מפלגת העבודה, והיה מועמד מטעמה לראשות העיר בית שמש ואף זכה מפתיע בתמיכתו הבלתי מסוייגת בבני גנץ לכנסת ה-24. מעניין מה יאמר על כך ריצ'רד פרס.

עו"ד שלום פדידה
עו"ד שלום פדידה

השינוי שחל בראשות מפלגת העבודה, כאשר מירב מיכאלי תפסה את מקומו של עמיר פרץ מצליח בינתיים לעורר אהדה במרכז, בעיקר בעיר תל אביב. חולדאי כבר הצהיר שהוא יתמוך במירב ובמפלגה שלה בדמותה המחודשת.

עו"ד שלום פדידה, לא משתכנע ולא יחרוג ממחשבתו זה ארבע מערכות בחירות כאשר הצביע ל בני גנץ ולכחול לבן.

גם הפעם מתכוון האיש הכי מזוהה בבית שמש עם מפלגת העבודה, והיה מועמד מטעמה לראשות העיר בית שמש ואף זכה, היה מועמד לכנסת ולא זכה, לא להצביע למפלגת העבודה. פדידה זוכר את המפלגה מימיה הטובים יותר כאשר שמעון פרס ידיד ותיק אישי ויצחק רבין ז"ל היו מנהיגיה.

פדידה כאמור החליט להצביע גם במערכה הקרובה לבני גנץ דווקא מתוך הערכה לאיש שמגלה עמוד שדרה יציב בהתמודדות מול השחיתות. "אדם ישר, שעשה הכל בממלכתיות, מתוך דאגה למדינת ישראל לא צריך להיענש ולא להיות בכנסת. התנהגותו והתנהלותו מול נתניהו הוכיחה זן מיוחד בפולטיקה, כאשר האינטרס הלאומי גובר על האינטרס הפרטי. הוא אינו בורח מהספינה הטובעת, אדרבא מתייצב למרות היחלשותו בסקרים. אישית גנץ ראוי לכל הכבוד וא הכבוד הזה אני מעניק בתמיכה שלי. אשכנע את כל מכרי וידידי להצטרף. חשוב שבכנסת ישראל תשב מפלגה שמדינת ישראל עומדת לפני כל שיקול אישי".

כאמור פדידה יצביע גנץ, ולאו דווקא בשל העובדה שמירב מיכאלי מנהיגה אלא מתוך הערכה לגנץ ופחות מאשר מירב.

מעניין מה יאמר על כך חברו וידידו הטוב המקומי ריצ'רד פרס שמזוהה רבות עם מפלגת העבודה.

נושאים: העבודה, כחול לבן, שלום פדידה
עו"ד שלום פדידה
עו"ד שלום פדידה
עו"ד שלום פדידה
עו"ד שלום פדידה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
ראש העיר מטעם העבודה מצביע בני גנץ וכחול לבן
תושב ותיקנכתבה ביום שבת, 27 בפברואר 2021, 14:24

שלום פדידה ראשת העירייה רק עשתה לו טוב,לנו פחות בהרבה.היכן הוא כיום,כמו עוד נבחרי ציבור אחרים שנטשו את העיר.

ראש העיר מטעם העבודה מצביע בני גנץ וכחול לבן
.נכתבה ביום שישי, 26 בפברואר 2021, 06:06

מדהים שכל מילה שהחמיא בה לגנץ ניתן לומר על מרב מיכאלי שהוכיחה את יושרותה בכך שלא נכנסה לממשלה, ממחכתית בצורה יוצאת דופן ובאמת לא עוזבת ספינה שתבעה. נראה שלעומת שניהם פדידה עוזב את הספינה. מוזר לכתוב כתבה כזאת שולית ושנשמעת יותר מיזוגנית ונגד מיכאלי מאשר חדשותית או בעד בני גנץ