פרויקט רותם שני מתחם הסביון בית שמש יוצא לדרך

מדובר בפרויקט פינוי בינוי בבית שמש שבמסגרתו תוקם שכונה חדשה שתכלול 5 בניינים בני 9-27 קומות עם כ-547 יח"ד בשילוב שטחי מסחר וציבור

כך זה ייראה, הדמיה מאתר החברה
כך זה ייראה, הדמיה מאתר החברה

רותם-שני, חברת נדל"ן הפועלת בתחום תכנון, ייזום והקמת פרויקטים של בניה למגורים, תעסוקה ומסחר, נכנסת לפרוייקט הכי גדול מבחינתה שהקימה עד עכשיו. החברה מתכוונת לבנות בעיר 547 יח"ד ובכך שוברת את השיא של עצמה שעמד על 426 יח"ד שהקימה בגני תקווה. עד כה היה לה ניסיון עם פרויקטים מצומצמים רובע מגורים בצפון החדש של נתניה הכולל 206 יח"ד, רותם שני ברנדייס רעננה, שכונת מגורים הכוללת 136 יח"ד, רותם שני we-r רעננה מתחם מגורים הכולל 219 יח"ד

בסוף השבוע האחרון קיימה אירוע לדיירי המתחם בה הציגה החברה את תכניות מימוש וקידום המתחם וכן את התוכניות האדריכליות של הפרויקט בפני הדיירים. מדובר בפרויקט רחב היקף של התחדשות עירונית, הכולל הריסת ארבעת הבניינים הקיימים, בסמטת הסביון, (מול גן מורדוך) שבהם 72 דירות. השכונה תכלול 5 בניינים בני 9-27 קומות עם כ-547 יח"ד בשילוב שטחי מסחר וציבור.

לאחר השלמת הפרויקט שבנייתו צפויה להתחיל במחצית הראשונה של שנת 2024, ייהנו דיירי הפרויקט מתשתיות קהילתיות בטוחות ומטופחות, ביניהם, גני משחק ציבוריים וריאות ירוקות, והכל בלב סביבה ירוקה ומעוררת השראה, המתחברת למרחב העירוני מחד ושומרת על אינטימיות מאידך. בהודעה שהוצאה לתקשורת לא מדברים על התכניות התחבורתיות ואו התשתיות הנדרשות לשכונת מגורים שתכלול 527 יח"ד.

דידי ידידיה, מנכ"ל משותף ובעלים של חברת רותם שני מסר כי," "רותם שני מתחם סביון" בבית שמש הינו פרויקט משמעותי וייחודי שייבנה באבחה אחת, הן המגורים והן השטחים הציבוריים, במטרה להפחית את זמן הבנייה ולאפשר לתושבים לחזור לביתם החדש במהרה עם כל המעטפת העירונית השלמה. בנוסף, אנו צופים כי הפרויקט ימשוך לעיר בית שמש עניין רב בקרב צעירים, הן מהעיר והן מחוצה לה, הרוצים ליהנות משכונה קהילתית עם נוף פסטורלי של הרי ירושלים וגישה למוקדי תעסוקה מרכזיים".

בקרבת האתר המתוכנן מצוי מרכז מסחרי שינפלד, ומוסדות חינוך קיימים עוזיאל ובגין. כן קיימים באיזור מוסדות גני ילדים מתרוקנים (שכונה מתבגרת) כך שמבחינה זו קיימת תשתית. הבעיה תהיה מבחינה תחבורתית, הסביון היא כניסה לשכונת וילות שקטה, (רח' הכלנית ורח' הנורית), מעניין יהיה לראות כיצד זה ישפיע על שכונת הוילות, הלב הפועם של גבעת שרת. ועוד יותר מי האוכלוסיה שתבוא לאכלס בניינים גבוהים של 27 קומות, בניה בסגנון תל אביב עם נוף יותר יפה..

עלות הפרוייקט בהערכה בעיתון כלכליסט תגיע לכ- 650 מיליון ₪.

נושאים: רותם שני, בית שמש, נדלן
כך זה ייראה, הדמיה מאתר החברה
כך זה ייראה, הדמיה מאתר החברה
כך זה ייראה, הדמיה מאתר החברה
כך זה ייראה, הדמיה מאתר החברה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: