פקחי העירייה בליוווי כוחות יס"מ מתוגברים מורידים בשעה זו את השלטים

ללא פחד, מתייצבים בשעה זו פקחי העירייה ושוטרי יס"מ לקיים מצוות בגץ להסיר את חרפת השלטים מעל קירות בנייני העיר.

מורידים שלטים
מורידים שלטים

אמירה חיובית ביותר מצד העירייה ומשטרת ישראל בהורדת השלטים מעל הקירות. לאור יום, בשעת בוקר, וטוב לציין את השעה בסביבות השעה 10 התייצבו פקחי העירייה וכוחות יס"מ מלווים ללוות את מלאכת הורדת שלטי הדרישה לצניעות ואו שלטי ההדרה לנשים. החרדים הזניחו את ספר לימודם ועיסוקם ויצאו לנהר הירדן כדי למחות. כל עוד המחאה היא מחאה, מותר להם לעמוד לצעוק, לעשות כל מה שבא להם ובלבלבד שלא יעזו להרים יד על הפקחים או על אחד מכוחות המשטרה המצויים שם. נציין ונדגיש, לא באישון ליל, ולא בחשיכה, יצאה העירייה לאכוף את החוק ורק על זה מגיע לה צל"ש.

בנהר הירדן 35, בקרבת המקווה שהפך לישיבה מתגודדים עתה עשרות חרדים וסוגרים את הכביש. מפגינים כאמור עזבו את הכוללים וחדרי הלימוד ויצאו לרחובות. רבניהם נותרו בוהים בתקרה, לא ממש מגלים יוזמה להניא את החרדים מלהפגין.

בעזרת מנופים גבוהים עליהם ישובים אנשי מלאכה מסירים את השלטים הגבוהים מעל קירות הבניינים. העירייה נוקטת בצעד זה על פי הוראתץ בגץ שנתן בידיה זמן עד יום ראשון הקרוב. כנראה ש'האיום' של כב' השופט מלצר, המשנה לנשיאה עושה את שלו והעירייה בהוראת אבוטבול והיועץ המשפטי שלה יצאה לקיים את מ שהובטח בבג"ץ.

עתה נותר לראות כמה זמן יחלוף עד ששלטים אחרים ייתלו במקום אלה שהוסרו ובעיקר נראה אם תהיינה תגובות אלימות בעקבות הסרת השלטים. ימים יגידו. המשטרה, כך הובטח תסייר ימים הקרובים ברחבות המועדים לתליית השלטים.

נושאים: בגץ, עיריית בית שמש, יסמ
מורידים שלטים
מורידים שלטים
מורידים שלטים
מורידים שלטים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: