עוד פרוייקט נדל"ן שאפתני הפעם בצפון העיר

א.ת צפוני הופך להיות רובע עסקים מתחדש כולל 4000 יח"ד. תוסיפו לתכנית את הקמת שכונה ו עם כ-10000 יח"ד ותבינו לאן בית שמש מתחדשת. יוצרים מחר חדש.

ערב השקה במעבדה
ערב השקה במעבדה

בית שמש מתחדשת, פרוייקט נד"לן חדש ושאפתני הוצג לפני בעלי הקרקע, הפעם בתמיכת ובגיבוי העירייה, משרד הפנים, רמ"י ורשויות התכנון. הפרוייקט כולל 4000 יח"ד, אתם לא טועים, עוד 4000 יח"ד בבית שמש ולידו מרכז עסקים. הקיפו של המתחם הוא כ- 300 דונם, 280 אלף מ' תעסוקה ומסחר וכ -4,000 יחידות דיור.

על פי התחזית מרכז העסקים יכפיל את הכנסות העיר מארנונה.

בכנס ההשקה נכחו שר הפנים והבריאות משה ארבל, ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, מנכ"ל העירייה יוחנן מאלי, המשנה לראש העיר הרב יצחק אלמליח, חבר המועצה הרב ישראל מנדלסון, גזבר העירייה אריה ברדוגו, יו"ר הועדה המחוזית שירה תלמי, מתכננת הראשית של השיכון ורד סלומון ממן, יזמים ותושבים.

מדובר בפרוייקט מתגלגל מימי כהונת משה אבוטבול.

התכנית התחילה כאמור אצל משה אבוטבול, יחד עם תכנית מתאר לא. ת צפוני של העיר שהחל משנה פניו מתעשייה למסחר. בזמנו היתה חלוקה בתכנית, משרד השיכון עושה את המתאר ורמ"י עושה את התעשיה. את התכנית הוביל אז האדריכל אלי ארמון שקיבל במקום זאת את התכנון של שד' יגאל אלון התכנית שעכשיו מתפרסמת זו תכנית שעלתה בכמה ורסיות. המיילים הראשונים בתכנית יצאו ממשרד העירייה החל מ- 8/2017 .

אתמול במעמד סוחרים, ובעלי קרקעות באיזור התעשיה הושקה התכנית, הפעם בהיעדרות אישי ציבור חשובים כולל האחראים על מינהל התכנון והנדסה בעיר.

בכנס ההשקה נכחו שר הפנים והבריאות משה ארבל, ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, מנכ"ל העירייה יוחנן מאלי, המשנה לראש העיר הרב יצחק אלמליח, חבר המועצה הרב ישראל מנדלסון, גזבר העירייה אריה ברדוגו, יו"ר הועדה המחוזית שירה תלמי, מתכננת הראשית של משרד השיכון ורד סלומון ממן, יזמים ותושבים

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך :"העיר בית שמש מלמדת את מדינת ישראל סיפור חדש. תכנית מרכז העסקים אמורה לתת 14 אלף מקומות עבודה, וכארבעת אלפים יחידות דיור. בית שמש לקחה על עצמה אתגרים. היום אנחנו רוצים דרך התכנית הזאת לקחת אחריות על העתיד של העיר. אנחנו גם באמצעות התכנית הזאת נוביל לפיתוח העיר, נצעד לעבר איתנות. אני תומכת תמיכה חד משמעית בקרן הארנונה. בזכות הקרן אנחנו כאן בבית שמש נוכל לתמוך באחרים"

שר הפנים והבריאות משה ארבל: "מאד משמעותי להיות כאן. מה שקורה כאן זו מהפכה אדירה. בפרוייקט זה בית שמש אומרת בקול חד וברור, אני יכול לבד למרות כל הקשיים . יש כאן יוזמה מקומית המגדילה הכנסות. מדהים לשמוע את ראש העיר אומרת אני רוצה לעזור לאחרים. תודעת ראש העיר היא נדירה. בית שמש חייבת מרכזי תעסוקה. אתם בכוון המתאים"

שירה תלמי יו"ר הועדה המחוזית לתכנון ובנייה : "אנחנו שומעים את החזון של עליזה בלוך אנחנו נסחפים אחריה. אתגרי הדיור של המדינה אלו אתגרים שבית שמש עומדת בהם. הרבה מאד תלוי בכם היזמים אין לי ספק שאתם תצליחו לקדם את התכנית במהרה. אין שום סיבה שלא תצליחו. בית שמש בעיני היא המקום הבא"

אדריכל ומתכנן אלי ארמון סקר בפני הנוכחים את התוכנית לפרטים וענה לשאלות מהציבור.

נושאים: רמי, משרד הפנים, בית שמש, משה אבוטבול, א.ת. צפוני
ערב השקה במעבדה
ערב השקה במעבדה
ערב השקה במעבדה
ערב השקה במעבדה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: