סיכות זהב ודרגות ללוחמי כב"ה

לוחמי האש, תומכי לחימה, מתנדבים, סגן יו"ר ארגון הכבאים, נציגי וועד העובדים ואורחים נכבדים, התאספו בתחנת כיבוי בית שמש לטקס הרמת כוסית לכבוד חג הפסח במהלכו הוענקו דרגות וסיכות זהב ללוחמים

קידום בדרגה
קידום בדרגה

במהלך הטקס הוענקו דרגות קצונה לאיציק חזן ורועי וקנין אשר עלו לדרגת רשף והוענקו דרגות בד"א לרן חיים, נאור ניסים ושי סעדון. בנוסף, הוענקו סיכות זהב ללוחמי האש רס״ר יגאל הרשיש ורס״ר יעקב אלמליח, על 25 שנות פעילות ומחוייבות לקהילה.

טפסר משנה אבי הרוש, מפקד התחנה ״השנה, נחגוג את חג החירות ונזכור ש- 133 מבני ישראל חטופים וכל חירות פיזית ואנושית נשללה מהם.
יחד איתם נשללה החירות הנפשית של אלפי ומאות אלפי ישראלים שמחכים לשובם הבייתה. אף על פי כן ולמרות הכל אנחנו נחגוג כי אין לנו ברירה אחרת, אין לנו ארץ אחרת. אנו מחבקים ומחזקים את עם ישראל, לוחמי צה"ל וכוחות הביטחון ובעיקר מתפללים לשלומם וחזרתם של כל החטופים.

רוצה להודות לכל אחד ואחת מכם על המסירות והדבקות במשימה. אתם לוחמי החזית של העורף אשר מחרפים את נפשם יום יום למען אזרחי מדינת ישראל. תודה מיוחדת לסגן יו"ר הכבאים הארצי ויו"ר ועד התחנה להב קובי דדון על שיתוף הפעולה למען קידום צרכי התחנה והעובדים שיתוף פעולה שמוכיח את התפתחות התחנה ורווחת העובדים בכל יום מחדש. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות למשפחות ולרעיות אשר גם בחודשים המאתגרים שפקדו ועדיין פוקדים את מדינת ישראל ממשיכים להקריב ולתמוך בנו מתוך הבנה של חשיבות המשימה. אני מאחל לכם למשפחותיכם ולעם ישראל חג חירות מלא על מלא."

נושאים: כבה
קידום בדרגה
קידום בדרגה
קידום בדרגה
קידום בדרגה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: