ניסיון להחזיר את להקת הריקוד הייצוגית של בית שמש

השבוע פרסם סגן ראש העיר משה שיטרית מחשבתו להדגיש את לימודי המחול בעיר.

הופעת מחול
הופעת מחול

סגן ראש העיר משה שיטרית: "ביום שלישי יגובש הרכב של להקה ייצוגית שבין השאר תרקוד מחול ובהמשך נביא לכאן מופעים משותפים. הטלתי על כל אחד מהמרכזים תחום מצוינות לפיתוח וריקוד, המרכז במאירהוף ישמש הבמה המרכזית בנושא הריקוד בבית שמש".

בתקופה האחרונה נעשתה הכנה סביב הנושא והשבוע נפתח סוף-סוף בית הספר בביקור וסדנה של סימור דניאל זוכת "רק רוצים לרקוד" ושחקנית בסדרה "דאנס סטורי", וביום שלישי הקרוב יתקיימו האודישנים ללהקת הריקוד הייצוגית של בית שמש, וזה המקום להזמין את כל מי שחושב/ת שיש לו את זה ויכול לרקוד ברמות הגבוהות ביותר. את האודישנים יובילו אלכס קים (סטטיק ובן-אל) ודניאל ברוך (דאנס סטורי).

אם שכחתם, אז בעבר הרחוק פתחו וסגרו להקות מחול עירוניות כמעט כל אירוע ציבורי בעיר, חלקן גם הופיעו בפסטיבלים ברחבי הארץ וגם לחו"ל הגיעו.

האם לשם מכוונים? אם כן זו יוזמה ברוכה כך, ישפיעו במשהו על התדמית החרדית המתגבשת בישראל לגבי בית שמש.. המרכז למחול DCM הוקם לפני כ 10 שנים כחלק ממערך החוגים במתנ"ס מאירהוף בבית שמש. במרכז למחול צוות מקצועי של מורים בסגנונות ההיפ הופ, הברייקדנס, בלט והגיל הרך. חוגי המרכז למחול מיועדים לילדים מהגיל הרך ועד בוגרים.

נושאים: מתנסים, תרבות, מחול
הופעת מחול
הופעת מחול
הופעת מחול
הופעת מחול
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: