מתקדם: פינוי בינוי בסמטת הסביון גבעת שרת

הבנייה מיועדת לציבור הכללי, לדתיים לאומיים ולאנגלו סכסים עולים חדשים. בתכנון קיימות דירות 3-4-5 ופנטהאוזים, בבניינים של עד 18 קומות מכסימלי.

פסגות הסביון- הדמיה ממוחשבת
פסגות הסביון- הדמיה ממוחשבת

גבעת שרת, שכונה שנבנתה בשלהי שנות השבעים מוצאת עצמה בימים אלה בתכניות יזמות פרטית לפינוי בינוי. תחילה דווקא אחת מסמטאותיה היפות והשקטות סמטת הסביון היא הראשונה לתכנון אותו מבצע משרד אדריכלים עירית סולסי ודרור גרשון משרד המוביל פרויקטים בהתחדשות עירונית, שימור ותכנון מבנים מסחריים וציבוריים.

בשיחה עם מנכ"ל החברה רונן לוי נחשפים כאן הפרטים הראשונים על חברת הבניה ועל התכנית בכלל. מדובר בחברה- מידר פסגות- שהיא חברה יזמית וקבלנית היושבת בירושלים, בעצמה מבצעת את תכניות הבניה. החברה הגיעה ביוזמתה לבית שמש לאתר מקומות פוטנציאליים לבניה.

לפי תכנית שהונחה בוועדה המקומית לתכנון ובניה ואושרה באחרונה בוועדה תבנה החברה במסגרת פינוי בינוי לאזור של כ- 21 דונם הגובלים בין הרחובות הבאים, רחוב הרקפת, הנורית ושד' הדקל. החברה תבנה 430 יח"ד במקום 72 יח"ד הקיימות כיום ברחוב הזה ובתוספת מתחם מסחרי של 1015 מ"ר ומבנים ציבוריים שהיקף של כאלפיים מ"ר. חברת מידר פסגות תצטרך להפקיד את התכניות בוועדה המחוזית לתכנון ובניה לאישורם.

מנכ"ל החברה רונן לוי אומר בשיחה עם ornews כי "הבנייה מיועדת לציבור הכללי, לדתיים לאומיים ולאנגלו סכסים עולים חדשים". בתכנון קיימות דירות 3-4-5 ופנטהאוזים, בבניינים של עד 18 קומות מכסימלי, 10 קומות מעל קומת הכניסה בשילוב קומת חניה תת קרקעית .

הוועדה המקומית שהתכנסה אישרה את התכנית בתנאים כמו תיקונים טכניים לפי הנחיות האגף, כמו השלמת נסחי טאבו וגם לפני הדיון בוועדה מחוזית וכתנאי להפקדה ע"י הועדה מחוזית יוצג בפני הועדה מקומית חלופות לעיצוב וציפוי המבנים כאשר ייבחר על ידי הועדה מקומית פרטי עיצוב וחומרי גמר שיקבל ביטוי במסמכי התכנית.

מנכ"ל החברה אומר כי להערכתו תוך 8-10 חודשים החברה תתחיל בביצוע הפרוייקט

נושאים: בית שמש, העיר הוותיקה, גבעת שרת
פסגות הסביון- הדמיה ממוחשבת
פסגות הסביון- הדמיה ממוחשבת
פסגות הסביון- הדמיה ממוחשבת
פסגות הסביון- הדמיה ממוחשבת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
מתקדם: פינוי בינוי בסמטת הסביון גבעת שרת
ליאורנכתבה ביום שלישי, 14 בנובמבר 2017, 06:36

פתאום רואים עתיד בבית שמש לציבור הציוני כנראה שמנהיגי העיר הבינו שאין קיום לעיר ללא ציונים