משרד הבינוי והשיכון מבצע שיפוצים בדיור ציבורי לקראת אכלוסן

בימים אלה, משרד הבינוי והשיכון מקדם באמצעות עמידר החדשה ועמיגור, מבצע שיפוצים נרחב בדירות דיור ציבורי במטרה לאכלסן בתקופה הקרובה

השר אלקין נרתם לסייע
השר אלקין נרתם לסייע

בעקבות פניית שר הבינוי והשיכון אלקין לשר האוצר, הוסכם על העברת תקציב מיידי של כ-20 מיליון ש"ח עבור מבצע שיפוץ ואכלוס דירות הדיור הציבורי לקראת החגים. בהתאם לכך, משרד הבינוי והשיכון הגיע לסיכום חסר תקדים עם משרד האוצר בתקציב הקרוב, על הוספת כ- 5,000 יחידות דיור חדשות למלאי הדיור הציבורי. זאת לצד יציאה למבצע השיפוצים הרחב לקראת החגים, אשר לצורך מימושו הגיע המשרד סיכם עם האוצר על הקדמת תקציב של כ-20 מיליון ש"ח באופן מיידי עבור פרויקט שיפוצים גדול שהתחיל לפני כשבועיים וחצי במטרה לאכלס כ-300 משפחות הממתינות לדיור הציבורי, בכדי לנצל את כל הדירות הקיימות בדיור ציבורי שלא אוכלסו תקופה ארוכה בגלל מצבן הירוד.

העברה תקציבית זאת הינה במשך לסיכום התקציבי, לפיו בשנתיים הקרובות המשרד יקבל כ-366 מיליון ש"ח עבור שיפוץ ותחזוקת הדיור הציבורי.

מבצע השיפוצים מתבצע בדירות שלא אוכלסו מזה תקופה מאחר שלא היה תקציב לשפצן, זאת לאחר שלוש שנים בהם התנהל המשרד עם תקציב המשכי לפיו היה ניתן לשפץ רק שיפוצים מסכני חיים.

מטרת פרויקט השיפוץ לאפשר את אכלוסן של דירות אלו במהירות האפשרית ולאכלסן לקראת חגי תשרי או בסמוך להם.

עבודות השיפוץ כבר החלו בשטח ומבוצעות באמצעות החברות המשכנות של המשרד: בבית שמש עמידר החדשה, עמיגור, חלמיש, שקמונה, ושו"פ.

במסגרת השיפוץ לאכלוס חוזר, מבצעת הכנת דירה לקליטת דיירים חדשים לאחר עזיבת הדיירים הקודמים, נבדקות מערכות החשמל, האינסטלציה, ארונות המטבח והאלומיניום וככל הנדרש הן מתוקנות או מוחלפות, הדירה נצבעת ועוברת ניקוי יסודי.

נושאים: משרד הבינוי, זאב אלקין, דיור ציבורי
השר אלקין נרתם לסייע
השר אלקין נרתם לסייע
השר אלקין נרתם לסייע
השר אלקין נרתם לסייע
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: