משפחה שחולצה משריפה בדירתם חזרה להודות ללוחמי האש.

בביקור מרגש, חזרה המשפחה לתחנת הכיבוי והביעה את תודתה הכנה ללוחמים שהצילו את חייהם. ילדי המשפחה העניקו ללוחמים ציורים מיוחדים שציירו, ובהם הקדשות מרגשות

צילום: כב"ה
צילום: כב"ה

רגעים מרגשים היום (7/5/24) בתחנת הכיבוי רמת בית שמש, כאשר משפחה שחולצה משריפה בדירתם לפני כשבועיים, חזרה לבקר את לוחמי האש שהצילו אותה.

האירוע התרחש ברמת בית שמש א, בסביבות השעה 5:10 בבוקר. צוותי הכיבוי שהגיעו למקום זיהו עשן סמיך מיתמר מהדירה, שם נלכדה משפחה בת 8 נפשות במרפסת. לוחמי האש פעלו במהירות וחילצו את בני המשפחה, אחד אחד, דרך המנוף וחדר המדרגות, כל בני המשפחה חולצו בשלום.

בביקור מרגש, חזרה המשפחה לתחנת הכיבוי והביעה את תודתה הכנה ללוחמים שהצילו את חייהם. ילדי המשפחה העניקו ללוחמים ציורים מיוחדים שציירו, ובהם הקדשות מרגשות, וההורים העניקו להם תשורה כמחווה של הערכה.

רשף רועי וקנין, ממלא מקום מפקד תחנת רמת בית שמש, סיפר: "המשפחה מאוד התרגשה. הם ממש פרגנו לנו על קור הרוח, ההבנה והרגיעה של הלכודים במהלך האירוע."

לדברי וקנין, המפגש היווה סגירת מעגל מרגשת עבור המשפחה והלוחמים כאחד. "סיפרנו להם על החוויה שלנו מהאירוע ועל סיפור המקרה. המשפחה הודתה לנו, ואנחנו שמחים שהצלחנו להציל אותם."

הביקור המרגש מדגיש את הקשר החזק והייחודי בין לוחמי האש לבין האזרחים שהם מצילים. זוהי תזכורת חשובה לאומץ הלב, המקצועיות והמסירות של לוחמי האש.

נושאים: כבה, הצלת חיים, בית שמש
צילום: כב"ה
צילום: כב"ה
צילום: כב"ה
צילום: כב"ה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: