משבר הקורונה: גם בבית שמש איש את רעהו יעזורו

בארגון החסד הגדול של בית שמש, "עזרת אחים", נרתמים לעזרה לכלל הציבור, כמו בכל עת צרה ומצוקה בעם ישראל. בארגון קשובים לכל קושי ובעיה ונכונים לעזור ולסייע.

מוקד חירום
מוקד חירום

גם עכשיו במצב החירום שהמדינה נכנסה אליו בעקבות משבר הקרונה, ב"עזרת אחים" פתחו מערך לוגיסטי נרחב של מתנדבים עבור ילדי החינוך המיוחד ששוהים כעת בבית; עבור משפחות בבידוד, הכולל שליחת ארוחות חמות, וכל עזרה שנצרכת והכל בתיאום עם דרישות משרד הבריאות המתעדכנות מעת לעת.

ב"עזרת אחים" קוראים לכלל ציבור תושבי העיר, להצטרף ולהיות שותפים בחסד הגדול, בהתנדבות או בתרומה, עבור אחזקת המערך הנפלא הזה.

"בני אדם נמדדים ברגעים הקשים. עם ישראל הוכיח מאז ומעולם שכוחו באחדותו, שבכל מצב ובכל מקום אחים עוזרים לאחיהם ויהודי דואג ליהודי אחר, אף אם אינו מכירו", אומר הרב אברהם קאפ, יו"ר "עזרת אחים".

עוד הוא הוסיף: "עם ישראל נמצא במצב קשה מאד בשבועות האחרונים עם התפשטותו של נגיף הקרונה, שגרם למצב חירום בכל רחבי המדינה. אנשים נמצאים במצבים של היסטריה וחרדות, אנשים מאבדים את היכולת לדאוג לעצמם ולפעמים משפחות שלמות נכנסות לבידוד ואין מי שמסייע להן. אנחנו ב'עזרת אחים' החלטנו שאי אפשר לעמוד מנגד אלא לתמוך ולסייע ככל האפשר. כדי להצליח במשימת קודש זו, אנחנו צריכים כל אחד ואחת מתושבי העיר! אז אם יש לכם קצת זמן פנוי וליבכם רחום, פנו אלינו למוקד החירום של הקרונה ב'עזרת אחים', בטלפון 02-999000. אם זה בהתנדבות או בסיוע כספי, כל עזרה תתקבל בברכה.

נושאים: עזרת אחים. בית שמש
מוקד חירום
מוקד חירום
מוקד חירום
מוקד חירום
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: