מפיצים שם מועמד נוסף בשם דגל לחבל במועמדותו האפשרית של סילברסטין

המועמד המדובר הוא מנהל המחלקה המוניציפאלית בדגל התורה שמשמש היום כסגן ראש עיריית בני ברק ולוטש עיניים למשרה הרמה ביותר - ראש העיר.

צילום דף הפייסבוק של מנחם שפירא
צילום דף הפייסבוק של מנחם שפירא

אחרי החשיפה שלנו כאן על התמודדות אפשרית של ישראל סילרברסטין בראש רשימת דגל התורה לראשות העירייה, מישהו החליט להפיץ שם נוסף, לא פחות ולא יותר, האיש שאמור לקבוע או להיות שותף להכרעה מי יתמודד בבית שמש. מי? הנה הפרטים.

בשבוע שעבר חשפנו כאן את כוונת הרצתו של ישראל סילברסטין העומד היום בראש רשימת דגל התורה לראשות העירייה. זה קרה בשבוע בו ביקרו ח"כ משה גפני ומנהל המחלקה המוניציפאלית בדגל- מנחם שפירא.

שני אלה עשויים להחליט מי יתמודד כאן אם בכלל. כך דווח בתקשורת החרדית. מישהו לקח את זה רחוק יותר וקבע שמנחם שפירא רוצה/רצה להיות מועמד בבית שמש בשם מפלגתו מפלגת דגל התורה. כלומר החכם דורש קודם על עצמו.

מנחם שפירא נכון להיום הוא תושב העיר בני ברק, משמש בה בתפקיד פוליטי כסגן ראש עיר. אגב עד שנת 2013 הוא כיהן כסגן ראש עיריית מודיעין עילית ואז עבר לבני ברק. בכל מקרה אם ירצה להתמודד בבית שמש עליו לשנות כתובת מגורים עד 90 יום לפני הבחירות, ולכך יש לו מספיק זמן.

מנחם שפירא, כאמור תושב בני ברק ולוטש עיניים לתפקיד גבוה בהיררכיה המקומית- קרי ראש העיר. ייתכן שכבר בקדנציה הקרובה יוצב שם כמועמד לראשות העיר אלא אם כן סיכומים פנימיים בין המפלגות ימסרו את התפקיד למאן דהוא אחר. בית שמש היא לא משאת נפשו, זה היה בעבר כאשר כיהן כראש עיריית מודיעין עילית. היום, לא נראה שיוותר על תפקיד בעיר חשובה, אולי העיר החשובה בעולם החרדי, וקרוב לחצר גדולי הדור כדי לעבור לעיר הטרוגנית עם בעיות יסוד קשות לפיתרון.

מקור בדגל מאשר לנו אכן שמנחם שפירא לא יבוא חלבית שמש. אז מנין עולה?

מתברר שהפצת שמו של שפירא באה מכיוון יריבים פוליטיים של ישראל סילברסטין בתוך דגל (יש כאלה) נועדה יותר לבלבל דעת הציבור שמתגבש סביבו.

צילום לפי סעיף 27 א

נושאים: בחירות 2023, בית שמש, דגל התורה, ישראל סילברסטין, מנחם שפירא
צילום דף הפייסבוק של מנחם שפירא
צילום דף הפייסבוק של מנחם שפירא
צילום דף הפייסבוק של מנחם שפירא
צילום דף הפייסבוק של מנחם שפירא
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: