מליאה ראשונה- זמר חרדי מודרני וגם התקווה- מפתיע ומכובד

טכס המליאה הראשון, חובה להדגיש ולציין היה ממלכתי. לא ברור מאליו, דגלי ישראל על הבימה בה יושבים רוב חרדי, גם חסידיים, ולסיים את הכנס בניגון ובשירת התקווה. כבוד ונחת.

ישי לפידות על הבימה במליאה
ישי לפידות על הבימה במליאה

טכס המליאה הראשון, חובה להדגיש ולציין היה ממלכתי. דגלי ישראל על הבימה בה יושבים רוב חרדי, גם חסידיים, גם ציבור דתי לאומי, וגם מהמחנה הלאומי, שהם מיעוט, ולסיים את הכנס בניגון ובשירת התקווה, הוא דבר מבורך. מומלץ להיערך להבא ולהניח לפני חברי מועצה חרדים את מילותיה (רבים לא מכירים את מילות ההמנון הלאומי!!) לפחות שיקראו בשקט או בעיון תוך כדי שירה.

הזמנת זמר כמו שי לפידות, מלחין, שחקן, שדרן, מנחה פובליציסט, ואיש חרדי מודרני הוא ציון חשוב לקדנציה הקרובה בה יכהן שמואל גרינברג כראש העיר העשירי של העיר בית שמש. לפידות הקדיש את שיריו ותפילותיו לשלום חיילינו ולהשבת חטופינו במהרה. כבוד.

יכלו המארגנים להזמין כל זמר מצוי בשוק ויש לא מעט מוכשרים בעולם החרדי והחסידי, העדפת דמות כמו לפידות, איש חרדי מודרני, יש בה כדי להציג לכולנו מה הכיוון שאותו מתכוון שמואל גרינברג להוביל. מן הסתם, ואני לא יודע לומר אם זו היתה יד המקרה או שאולי לפידות היה האמן היחיד שפנוי לעת הזאת, או שזה מכוון. כך או כך, הזמנתו היתה במקום.

המבחן הזה עוד ייבחן באירועי העצמאות הקרובים כאשר יתארגנו ויעוצבו שורת האירועים מליל הזיכרון ועד יום העצמאות.

גם האזכור החשוב של כל הדוברים, מראש העיר היוצאת ועד ראש העיר הנכנס, כולל השרים החרדים שהזכירו את עצמת השעה, את החיילים הנלחמים בשעה הזו בעזה, בצפון, ביהודה ושומרון ובכל מקום שהם, את החטופים המצויים בשבי החמאס, הוא אינו עניין של מה בכך. נחת ברגעים ראשונים של מליאה ראשונה.

על כל המינויים והתפקידים בהם שובצו המועמדים השונים קראו בכתבה נפרדת.

נושאים: מליאה ראשונה, בית שמש, שמואל גרינברג
ישי לפידות על הבימה במליאה
ישי לפידות על הבימה במליאה
ישי לפידות על הבימה במליאה
ישי לפידות על הבימה במליאה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: