מליאה מיוחדת שלא מן המניין: הבעת הזדהות עם משפחות החטופים

אחרי הכנסת, המליאה והוועדות, מתייצבות נציגים ממשפחות החטופות להעמיק המודעות במאבק לשחרורם במליאה שלא מן המניין. הסיפורים מזעזעים, כואבים היום ובכל יום. .

מליאחה מיוחדת
מליאחה מיוחדת

מליאת מועצת העיר אירחה את משפחות החטופים, דגל ישראל ועליו סמל החטופים, ברקע הדיון להזכיר לכולם מהות הישיבה- כרזת תמונות החטופים. מעמד מכבד, מרגש וגם מלא דמעה. נוכחות כמעט מלאה, כאלה שהזמן דחק, בפתח ישיבת מועצת העיר שהתקיימה אתמול (רביעי) אירחה הנהלת העיר בני משפחות חטופים שהגיעו ושיתפו בסיפורי יקיריהם.

אביבית יבלונקה, אחותו של חנן ז"ל שנחטף וגופתו הובאה ארצה, ייצגה את משפחות החטופים ואמרה: "הפכתי לצערי למשפחה שכולה, אחי אמנם אינו, אך ישנם 120 חטופים שעדיין שם, וחייבים להוציא אותם מהגיהינום הזה עכשיו. המאבק למען החטופים חייב להיות על סדר היום, אסור להתעלם מהם. כל חטוף הוא עולם ומלואו. אני קוראת לציבור להתפלל, להעתיר ולבקש כדי שאחינו ואחיותנו ישובו הביתה בשלום".

שמואל גרינברג סיכם: "אנו מתכבדים לארח היום את משפחות החטופים. המפגש הזה מרגש ומשמעותי. שמענו את סיפוריהם האישיים ואת הכאב העמוק שהם חווים. אנו, כנבחרי ציבור וקהילה, מחויבים לעשות כל שביכולתנו כדי לתמוך במשפחות ולפעול להשבת יקיריהן הביתה. העירייה תמשיך לעמוד לצד המשפחות היקרות עד לשובם של כל החטופים הביתה בשלום". אמן.

נושאים: חטופים בעזה, בית שמש, מועצת העיר
מליאחה מיוחדת
מליאחה מיוחדת
מליאחה מיוחדת
מליאחה מיוחדת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: