מה שהחל כמשחק ונגמר באלימות- החקירה הושלמה והוגשו כתבי אישום

משחק הקלפים במועדון השכונתי בבית שמש, הפך בין-רגע לזירת אלימות קשה במהלכה נדקרו שניים מהמעורבים, שהתברר כי הפרו כדרך אגב את תנאיו של בית המשפט. חוקרי תחנת בית שמש השלימו בימים האחרונים את החקירה בעניינם

סימני האלימות צילום: משטרה
סימני האלימות צילום: משטרה

משחק הקלפים במועדון השכונתי בבית שמש, הפך בין-רגע לזירת אלימות קשה במהלכה נדקרו שניים מהמעורבים, שהתברר כי הפרו כדרך אגב את תנאיו של בית המשפט. חוקרי תחנת בית שמש השלימו בימים האחרונים את החקירה בעניינם, כנגד שניים הוגשו כתבי אישום.

בתאריך 29.12 לפנות בוקר התקבל דיווח למשטרה על שני פצועים באירוע אלימות שהתרחש ככל הנראה זמן קצר קודם לכן, ברחוב הרצל שבעיר בית שמש. שוטרי הסיור של תחנת בית שמש במחוז ירושלים שהוזעקו למקום, איתרו את הקורבן ר' (28) כשהוא עם פציעות חודרות, ככל הנראה מכלי חד, בראשו ובצווארו והוא פונה על ידי צוות מד"א לטיפול רפואי בבית החולים שם נזקק לעשרות תפרים בשל שלוש פצעי דקירה שנמצאו בגופו.

במסגרת החקירה שהחלה מיד במשטרה ועדויות ראשוניות שנאספו, כעבור זמן קצר אותר ונעצר הצעיר מ' (24) תושב בית שמש בחשד למעורבותו במעשה האלימות, כשהוא בביתו. בחיפוש שערכו השוטרים בדירה, אותרו פריטי לבוש עם כתמי דם ואלו נתפסו ונשלחו לבדיקת מעבדות משטרת ישראל. הנאשם הצעיר, הועבר לחקירה בתחנת המשטרה בבית שמש.

מחקירת המשטרה ועל פי עובדות כתב האישום שהוגש בימים האחרונים, עלה כי מ' שנעצר, אמור היה לשהות במעצר בית מלא ובפיקוח משפחתו שהושתו כלפיו על ידי בימ"ש בתאריך 9.11.23, בתיק אלימות קודם.

עוד עלה בחקירה שבמסגרתה נחקר אף הקורבן כחשוד, כי השניים שהו במועד מקרה האלימות בבית עסק מסוג "פאב", סמוך לכיכר נוימן בבית שמש יחד עם חבריהם, כשהם יושבים סביב שולחן ומשחקים בקלפים. במהלך המשחק, התגלע ויכוח בין הצדדים שבמהלכו סטר ר' בפניו של מ' ובתגובה, הדף מ' את ר' והחל עימות בין השניים שכלל בין היתר דחיפות הדדיות כשהנוכחים מנסים להפריד בין השניים.

במהלך העימות, בזמן שחבריהם מנסים להרגיעם וחוצצים בין הצדדים, שלף מ' כלי חד והחל דוקר את ר' בראשו וכתוצאה מכך, נגרמו כאמור 3 פצעי דקירה שהצריכו טיפול רפואי.

במסגרת החקירה שניהלו חוקרי תחנת בית שמש, נחקר גם ר', הקורבן לכאורה, בחשד לתקיפה ומעצרם של השניים הוארך בהתאם ומעת לעת בבימ"ש.

לאחר שגובשה תשתית ראייתית נגדם, הגישה לפני ימים ספורים יחידת תביעות מחוז ירושלים את כתבי האישום נגד השניים בגין עבירות של- פציעה כשעבריין מזויין, החזקת אגרופן או סכין שלא כדין, הפרת הוראה חוקית ועבירת תקיפה סתם, כל אחד בהתאם לחלקו. כמו כן כנגד הנאשם מ' דרשה התביעה המשטרתית את המשך מעצרו עד לתום ההליכים נגדו, זאת בין היתר בשל העובדה כי איננו מקפיד, בלשון המעטה, על קיום החלטות בימ"ש בעניינו אשר הושתו לגביו בחודשים האחרונים וכמובן בשל חומרת מעשיו האלימים.

חוקרת תחנת בית שמש במרחב ציון, רס"ר אורטל יידן, סיפרה: "מיד עם קבלת הדיווח על מקרה אלימות וחבלות קשות כתוצאה מכך, פתחה תחנת בית שמש בחקירת האירוע על מנת לאתר במהרה את החשוד במעשה ואכן תוך שעה לכל היותר, הוא אותר בביתו ונעצר. במסגרת החקירה נאספו ממצאים פורנזיים רבים ביניהם גם בגדיו של הנאשם העיקרי כשעליהם סימני דם, ואלו נשלחו למעבדות המשטרה. כמו כן, נחקר גם ה"קורבן" זאת לאחר שנודע כי ידו בדבר גם כן. על אף חוסר שיתוף הפעולה מצד המעורבים הללו, חקירה מקצועית תוך איסוף עדויות רבות וממצאי בדיקות פורנזיות שנעשו, גיבשו בידינו החוקרים את מארג הראיות הנדרש בתיק ולכדי הגשתם של כתבי האישום כנגד שני הנאשמים. משטרת ישראל ותחנת בית שמש בפרט, תמשיך לפעול ולמצות דין עם עבריינים בריוניים הפוגעים בביטחון הציבור ובשלומו.

נושאים: משטרה, בית שמש, אלימות, משחק קלפים
סימני האלימות צילום: משטרה
סימני האלימות צילום: משטרה
סימני האלימות צילום: משטרה
סימני האלימות צילום: משטרה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: