כתב אישום הוגש נגד פורץ לעסק במרכז נוימן

בעזרת מצלמת אבטחה נלכד פורץ לעסק במרכז המסחרי. לאחר שהחקירה הושלמה הוגש כתב אישום נגד הפורץ

הפורץ ממצלמת האבטחה
הפורץ ממצלמת האבטחה

פרץ לעסק בבית שמש בבוקר יום שבת ונתפס: לאחר שהחשוד נעצר לחקירה על ידי בלשי המשטרה, הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום נגדו בבית המשפט.

בלשי תחנת בית שמש במחוז ירושלים, עצרו את תושב העיר בשנות ה-40 לחייו בחשד שפרץ לבית עסק בבוקר יום שבת לפני כשבוע. בתאריך 11.2 בשעות הבוקר, הבחינו שוטרי הסיור מתחנת בית שמש כי בית עסק בעיר נפרץ לאחר שחלון העסק נופץ באמצעות אבן. על פי חשדם של השוטרים, במסגרת בפריצה בוצע ניסיון לגנוב, בין היתר, אופניים שהיו בתוך אותו בית העסק.

בעקבות כך נפתחה חקירה במשטרה ובוצעו מגוון פעולות חקירתיות, לרבות איסוף ממצאים בזירה ופעולות לאיתור החשוד במעשה שתועד במצלמות האבטחה בעת מעשיו. מחקירת המקרה עלה כי החשוד הגיע אל סמוך לבית העסק, איתר את האבן באמצעותה פרץ למקום ונכנס לתוך העסק. שם עפ״י החשד גנב מאות ש"ח וזרע הרס.

במסגרת החקירה ופעולות שבוצעו, התחקו חוקרי המשטרה אחר זהותו של הנאשם ונעשו מאמצים לאיתורו. בתאריך 14.2 הגיעו בלשי תחנת בית שמש במחוז ירושלים אל ביתו של החשוד והוא נעצר לחקירה. בהמשך הובא בפני בימ"ש שנעתר לבקשת המשטרה והורה על הארכת מעצרו. בימים האחרונים יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט את כתב האישום נגדו לצד בקשה למעצרו עד לתום ההליכים.

משטרת ישראל תמשיך להיאבק בעברייני הרכוש, ולפעול למיצוי הדין עם פורצים וגנבים באשר הם, הכל למען שלום הציבור, בטחונו ורכושו.

נושאים: משטרה, פריצות, בית שמש
הפורץ ממצלמת האבטחה
הפורץ ממצלמת האבטחה
הפורץ ממצלמת האבטחה
הפורץ ממצלמת האבטחה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: