ישראל סילברסטין ייאלץ לחכות על הכרזת מועמדותו להתמודדות לראשות העיר בשם דגל התורה

כינוס דגל התורה בעיר דחה את ההחלטה על הכרזת מועמד חרדי לראשות עיריית בית שמש, עד לקבלת הכרעה של נציגי דגל בכלל הרשויות חחרדיות. בינתיים הוקם מטה הפועל בשטח לבחירתו.

מועמד אפשרי לראשות העיר ישראל סילברסטין
מועמד אפשרי לראשות העיר ישראל סילברסטין

חברי הכנסת של דגל התורה יחד עם מנהל המחלקה המוניציפאלית ומנכ"ל המפלגה התכנסו לישיבת היערכות לקראת הבחירות המוניציפאליות בעיריית בית שמש.. חברי הכנסת של דגל התורה התכנסו לדיון על נושאים מוניציפליים ובעתיד העיר בית שמש, במי יתמכו לראשות העיר.

בישיבה ארוכה ומקצועית דנו החברים על כלל הערים בארץ בהם יש נציגות של דגל התורה ואף במקומות בהם עדיין אין נציגות. המחלקה המוניציפאלית תהיה בקשר עם כל היישובים בהם תתמודד דגל התורה לראשות הערים והמועצות המקומיות ולחברי מועצות הערים.

סוכם כי כלל ההסכמים יעשו במשותף על ידי חברי הכנסת, המחלקה המוניציפאלית והנציגות המקומית, ובימים הקרובים תתכנס הנהלת התנועה כדי לעקוב אחר ההתפתחויות השונות בנושא."

זו ההודעה שיצאה היום משולחן דגל התורה.

זה אינו אומר שבבית שמש לא נערכים להתמודדות נציג בשם דגל התורה. מקור בכיר בדגל יודע לספר על היערכות והקמת צוות מלווה למועמד בשם המפלגה. ישראל סילברסטין רואה עצמו, או לפחות בסביבתו מועמד מתאים לראשות העיר בבית שמש. בארבע השנים האחרונות משמש סילברסטין כמשנה לראש העיר, פועל בהתנדבות לצרכי דגל, נאבק במימוש זכויות, מאחורי הקלעים הביא להישגים לא מעטים.

מול הרצון הזה קיימים בעלי דעות אחרות, בקרבם בוחש מי שאינו חפץ לראות בסילברסטין מועמד אפשרי מטעם היהדות החרדית, ולכן מפיץ כנגדו כביכול פעילות שהיא כנגד האינטרסים של אנשי דגל. למעשים האלו הגיבו בקרבת סילברסטין במילים קשות והגדירום כ'עזות מצח וחוצפה'.

היום הוחלט כאמור לא להחליט ולדחות ההחלטה לראות מה יתפתח במישור הארצי. מה שבטוח אומר אותו מקור, "לא יקרה, שהמפלגות החרדיות יתמכו במישהו שאינו דתי, ואינו חובש כיפה, או מועמד דתי לאומי. מה שקרה בבחירות האחרונות לא יחזור על עצמו בבחירות הקרובות".

אז הנה כי כן, מעכשיו יש לכם הקוראים לעקוב כבר אחרי שלושה מועמדים לראשות, עליזה בלוך שהכריזה, שלום אדרי שבקבוצת תמוכים הוכרז כמועמד אבל הוא טרם אמר זאת בפיו, ישראל סילברסטין כמועמד אפשרי בשם דגל התורה. אנחנו כאן בחדשות קרן אור נביא לכם את כל ההתרחשויות בזירה בפוליטית. המשיכו לעקוב.

נושאים: בחירות 2023, דגל התורה, בית שמש
מועמד אפשרי לראשות העיר ישראל סילברסטין
מועמד אפשרי לראשות העיר ישראל סילברסטין
מועמד אפשרי לראשות העיר ישראל סילברסטין
מועמד אפשרי לראשות העיר ישראל סילברסטין
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: