יוצאים לטייל- הקפידו להשאיר עוקבים

מתנדבי יחידת החילוץ עציון-יהודה של משטרת ישראל ושוטרי מחוז ירושלים פעלו במהלך השבת בשלושה אירועי חילוץ בהרי ירושלים, באחד מהם אף מצא את מותו אחד המטיילים

צילום: יחל"צ עציון-יהודה.
צילום: יחל"צ עציון-יהודה.

מתנדבי יחידת החילוץ עציון-יהודה של משטרת ישראל ושוטרי מחוז ירושלים פעלו במהלך השבת בשלושה אירועי חילוץ בהרי ירושלים.

כבר בשעות הבוקר, הוזעקו שוטרים והוקפצה יחידת החילוץ עציון-יהודה בעקבות מטייל כבן 50 תושב רחובות שאבד עימו הקשר בסמוך לעין כפירה שבהרי ירושלים איזור נטף יער יהדות פולין. כוחות שהגיעו למקום, החלו בסריקות מקיפות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, רחפנים ומסוק היחידה האווירית של משטרת ישראל. במהלך הסריקות אותר המטייל ע"י המסוק המשטרתי כאשר הוא מחוסר הכרה (אין חשד פלילי) וצוות הרפואה של יחידת החילוץ ביצע בו פעולות החייאה ארוכות וממושכות שכללו אמצעים מתקדמים תוך הנחתת מסוק חיל האוויר ובו לוחמי יחידת 669. למרבה הצער, נקבע מותו במקום. צוות חוסן של יחידת החילוץ עציון-יהודה יחד עם חוסן איחוד הצלה פעלו במקום למול בני משפחתו שהגיעו אף הם לשטח.

בהמשך השבת, הוקפצו מתנדבי יחידת החילוץ עציון-יהודה בעקבות דיווח על מטייל כבן 62 תושב רמת הגולן שנקלע למצוקה רפואית במסלול נחל שורק בהרי ירושלים. לאחר סיוע רפואי ראשוני שניתן בשטח על ידי צוות הרפואה של היחידה שכלל מתן עירוי, חולץ המטייל מתוך עומק השטח על ידי מתנדבי היחידה באמצעות אלונקת גלגל ייעודית כשמצבו מוגדר קל.

במקביל לחילוץ זה, פעלו מתנדבי יחידת החילוץ עציון-יהודה לסיוע טלפוני לצוותי מד"א בחילוץ מטיילת כבת 71 עם חבלה בגפיים התחתונות הציר המעיינות סמוך לעמינדב. היא פונתה על ידי מד"א במצב קל.

נושאים: טבע ונוף, יחידת החילוץ עציון, משטרה
צילום: יחל"צ עציון-יהודה.
צילום: יחל"צ עציון-יהודה.
צילום: יחל"צ עציון-יהודה.
צילום: יחל"צ עציון-יהודה.
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: