יוזמה ברשת: סיוע בשמרטפות עבור נשות המגויסים

קרן טורונטו ורשת המרכזים הקהילתיים: סיוע בשמרטפות עבור נשות המגויסים. שטרית: "הפרויקט יעניק שמרטפות חינם למשפחות המגויסות!"

עבודת ההיערכות
עבודת ההיערכות

יוזמה מרגשת: בעקבות גיוס המילואים הנרחב של חיילים בצו 8 ועבודתם המוגברת של כוחות הביטחון, לא מעט נשים נותרו בעורף ללא תמיכה ועזרה.
על רקע זה - החליטו קרן ידידות טורונטו, רשת המרכזים הקהילתיים בית שמש ותא המתנדבים העירוני להוציא לפועל פרויקט ייחודי שיסייע לנשים אלו.
מדובר בפרויקט שסגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית מנסה לדחוף אותו זמן רב, ולאחר שגויסו הכספים המתאימים, רשת המרכזים הקהילתיים הודיעו על יציאה לדרך. המערך יפתח להרשמה עבור משפחות בעיר בית שמש, במקביל רשת המרכזים הקהילתיים תצא לגיוס עובדות מתאימות ולאחר מכן יתחילו בשיבוצים. תהיה אפשרות לשמרטפות אישית וגם לשמרטפות קבוצתית והמשפחות יוכלו לבחור את האופציה המתאימה ביותר עבורן.
סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית: "קודם כל אני רוצה לדבר על ההגדרה, 'נשות המילואימניקים' הכוונה לכל בני זוג של משרתים שהושפעו מאוד מהמצב ולמעשה נעדרים משמעותית מביתם. בין אם זה במילואים, סדיר, משטרה או מג"ב. הפרויקט יעניק שמרטפות בחינם למשפחות המגויסות!".
"פרסמנו את כל התנאים, את כל הקריטריונים ואת כל ההסברים - כל הזכאיות לכך מוזמנות להירשם", ציין שטרית.
"הרבה זמן חיכיתי להוציא את זה לפועל", הוסיף שטרית. "תודה גדולה לקרן טורונטו שעוזרים לנו לקדם את הפרויקט הזה ובעזרת השם נקדם עוד פרויקטים אבל רק בבשורות טובות. תודה רבה לכולם".
יש לציין כי הסיוע יינתן על ידי עובדים בשכר, בין התאריכים 10.12.23-11.01.24.

נושאים: רשת המתנסים, קרן טורונטו, בית שמש, משה שיטרית, מימון בן חמו
עבודת ההיערכות
עבודת ההיערכות
עבודת ההיערכות
עבודת ההיערכות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: