חסד של אמת בקדושה ובטהרה- תודה לפעילים ומתנדבים בבית העלמין

יוזמה מבורכת. כנס הוקרה והערכה למתנדבי ומתנדבות הטהרה בבית העלמין הוא מעמד מיוחד. אנשים שמטפלים ברגעים האחרונים של אדם עלי אדמות

שולחן הנשיאות בכנס
שולחן הנשיאות בכנס

בשוליים, אתה מוצא אנשים המתנדבים יום יום ושעה שעה לפעילות לא שגרתית, יש כאלו שעושים זאת בביקורי בית אצל קשישים וערירים, ויש כאלה שרצים להשיג תרופה מצילת חיים, ויש כאלה שפשוט מציעים לשכן ממול להרים לו את הסלים בדרך העולה לביתו בקומה השלישית או הרביעית. אין להקל ראש בשום פעולה התנדבותית, קלה ופשוטה מורכבת או מסובכת. לכל פעולה כזו יש רצון וכוונה לעשות טוב.

אז לכאלה, המתנדבים ופעילים בתחומי הדת, ערך יקר וחשוב לכשעצמו, במועצה הדתית ביקשו להודות. להודות לה' על שזכו יחדיו לקיים, להודות לאנשים על שהתפנו מעיסוקיהם לתרום מזמנם לקיים ציווי לשמור על קדושת הנפטר בדרכו האחרונה.

כנס הוקרה והערכה למתנדבי ומתנדבות הטהרה בבית העלמין הוא מעמד מיוחד. אנשים שמטפלים ברגעים האחרונים של אדם עלי אדמות, מבחינת המצוי זהו מעשה לא שגרתי, שלא תמיד מצוי בכותרות החשיבה או העשייה. הם, המתנדבים עושים זאת בנפש חפצה ובלב רוטט, בקדושה להביא טהרה למי שעד לפני רגעים חי וסובב בעולם מלא טומאה.

היוזמה לארגון ערב כזה יצאה מלשכת מזכיר המועצה רועי גלנטי, המעריך מאוד את עבודת המתנדבים והעובדים בבית העלמין. יותר מאשר חשובה העבודה עם החיים, העבודה לכבוד המתים היא באמת חסד של אמת. מהם לא תקבל פידבק אם עשית עבודה טובה אולא, ומכאן העצמה של המתנדבים שעושים הכול באמונה בלא הטיית ראש או מחשבה שאינה ממן העניין הנעשה. "אני מעריך ומוקיר, ולכן חשבתי להוקיר ולהודות לאנשים הפעילים בכל ימות השנה. מגיע להם הרבה יותר מתודה". מסכם גלנטי.

במעמד נכחו גם הממונה על המועצה הדתיצת הגב' אתי מאיר, שבירכה על היוזמה החדשה במועצה והגדילה להציע להפוך אירוע זה לאירוע קבע כמסורת.

עוד נכחו מ"מ הרב , הרב שלמה בן עזרא, מנהל החברא קדישא ר' ישי מורי, מנהל מח' הנישואין הרב שלמה סויסה, מנהל מח' הכשרות הרב שמעון מורסייא, מנהל מח' מקוואות ר' ירון לוי. כיבד בנוכחותו ואף נשא את המשא המרכזי הרב יעקב רוז'ה חבר לשכת הרבנות הראשית ומומחה בעל שם עולמי בתחום הטהרה והקבורה, הרב נשא שיעור בין שעה המקיף את כל ענייני כבוד המת וסובב הטהרה.

ברכת ה' על המתנדבים ועל העמלים להודות.

האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

נושאים: מועצה דתית, אתי מאיר, רועי גלנטי, בית שמש, כנס מתנדבים
שולחן הנשיאות בכנס
שולחן הנשיאות בכנס
שולחן הנשיאות בכנס
שולחן הנשיאות בכנס
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: