ח"כ אבוטבול נדבק בנגיף הקורונה

ח"כ משה אבוטבול מצוי בקבוצת סיכון: "אני מרגיש מצויין, מכאן אני ממשיך לקרוא לכולם להמשיך לשמור על ההנחיות". דר עליזה בלוך שוחחה איתו וחיזקה אותו.

ח"כ משה אבוטבול
ח"כ משה אבוטבול

דובר הכנסת : אתמול (5/10) עודכן קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, כי בבדיקה שעשה ח"כ משה אבוטבול - נמצא חיובי לנגיף הקורונה. היום האחרון בו שהה במשכן - יום רביעי 30/9

הכנסת ממשיכה ופועלת לעריכת בדיקה וחקירה אפידמיולוגית ביחד עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות.". כלומר עדיין לא ידוע היכן וממי נדבק. נציין כי ח"כ אבוטבול מתגורר בשכונת נחלה ומנוחה, אחת השכונות האדומות בעיר עם תחלואה מאוד גדולה.

אז אחרי שהתבשרנו על כניסת ראש עירנו לבידוד, עכשיו מגיעה הידיעה הכואבת כי ח"כ משה אבוטבול, ראש העיר לשעבר נדבק נגיף, ה' יעזרנו ויצילהו אמן.

משה אבוטבול פרסם אתמול בערב הודעה אישית ובה מסר את הפרטים הבאים: "בבדיקה הבוקר (אתמול) נמצאתי חיובי לנגיף הקורונה למרות ש-8 חודשים נזהרתי מאוד לשמור על הכללים וההנחיות.

והוסיף מיד: "אני מרגיש מצוין ואני מודה לכל המברכים והמתפללים להחלמתי בע"ה. מכאן אני ממשיך לקרוא לכולם להמשיך לשמור על ההנחיות".

אבוטבול פרסם בטוויטר גם : "אני מוגדר בקבוצת סיכון אבל ברוך ה מרגיש טוב".

ובאותה זירה פרסמה ראש העירייה הנוכחית, דר עליזה בלוך. "שוחחתי כעת עם ח"כ משה אבוטבול, שמחתי לשמוע ממנו שהוא מתחזק ומרגיש טוב. איחלתי לו מעומק ליבי רפואה שלימה והחלמה מהירה וישוב לאיתנו במהרה".

ח"כ אבוטבול שוהה בביתו למעקב.

הבוקר נמסר כי הוא חש בטוב ומצבו טוב. המון הודעות מגיעות אליו והוא טרם הספיק לעבור על כולן ולהשיב להן.

נאחל לו לשוב במהרה לפעילות בבריאות טובה איתנה ומלאה.

נושאים: קורונה, בית שמש, חכ משה אבוטבול, דר עליזה בלוך
ח"כ משה אבוטבול
ח"כ משה אבוטבול
ח"כ משה אבוטבול
ח"כ משה אבוטבול
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: