חוגגים ומציינים עליה- עירוני נפגשת לשמוח

עירוני חוגגת, שחקניה ומנהליה מקבלים צלחות הוקרה

צלחת האליפות הרשמית
צלחת האליפות הרשמית

עכשיו זה רשמי אפילו חתום על צלחת. עירוני בית שמש תשחק בשנה הבאה בליגה ב', אם לא הבנתם, אז עירוני עולה ליגה אחרי שנות מדבר ארוכות במדבר הספורט הארצי, מנסה להתאושש מעט ולצוף על פי הליגות החובבניות בישראל, עדיין רחוקה מלהגיע להישג מרשים, אז בכל זאת זו התקדמות, איך אמר ניל ארמסטרונג, (אסטרונאוט) צעד קטן לאדם צעד גדול לאנושות. מי יודע אולי הכוכבים שזהרו פה פעם יחזרו שוב לזהור מעל פני השמש הקופחת על ראשינו. יאאלה קדימה עירוני.

לכבוד העלייה הזו קיימה רשת המתנסים- טכס מכובד במעמד ראש העיר והמשנה שלו, עם אורח מנכ"ל רשת המתנסים, לכבוד העולים ליגה. העניקו להם דמויי צלחות האליפות. ראש העיר הבטיח הגדלת תקציב לאפשר מאבק הוגן בליגה ב'. עירוני בית שמש נשענת בעיקר על נדיבי לב בעיר ובתקציב מהתאחדות, העירייה משתתפת בסכום פעוט כמעט סמלי יחסית לעיר אחרת מוכרת בפרוזדורי העירייה- עכו או חיפה, משם מגיע המנכ"ל אוהד שגב. אולי הוא יחשוף בפני ראש העיר את הסכומים שקיבלו קבוצות הכדורגל בערים הנ"ל. ילמד ויאמץ...

נזכיר כי משחקי הליגה השנייה יידחו ממועדם הקבוע, אמצע אוגוסט לסוף אוגוסט, בשל בקשה שהגישו הנהלת הליגות הנמוכות לאפשר היערכות נאותה וטובה יותר.

נושאים: עירוני בית שמש, ליגה ב, התאחדות לכדורגל
צלחת האליפות הרשמית
צלחת האליפות הרשמית
צלחת האליפות הרשמית
צלחת האליפות הרשמית
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: