ותיקי העיר- פותחים כיתה עבורכם!

שתי מסגרות לימוד והעמקה נפרדות לנשים ולגברים, מידי יום שלישי, בשעות נוחות ומתאימות בין השעה 10:00-13:00

כיתת ותיקים
כיתת ותיקים

למדתם טוב ותכליתי בליל הושענא רבא? רוצים לשמור על הגחלת היהודית שבכם בעזרת מלווים ומרצים בני תורה ויודעי הלכה? בואו ליום של לימוד וחוויה! משעמם בטוח לא יהיה, הפלפול, ההתעמקות בסוגיות הלכתיות ותורניות בכלל, בעזרתם של מרצים ומורי הלכה תפרה אתכם גם בגיל השלישי שלכם.

אל תוותרו לעצמכם, שיעור כזה יכול לפתות אתכם להמשיך ללמוד ולהתעמק בדרככם הפרטית או החבורתית ללמוד ולהכיר פנים, עוד פנים של התורה המדרש או האגדה.

מינהל הרווחה והשירותים החברתיים ממשיך, זו השנה השניה, במיזם כיתות ותיקים. נפתחות 2 כיתות, לגברים ולנשים. עצם העניין שהמנהל מצא לנכון להמשיך בפרוייקט הזה גם השנה מעידה שמבחינתם הנוכחות והתגובות שלאחר סיום הפרוייקט בשנתו הראשונה עודדו את היוזמים להמשיך.

גם השנה יתקיימו כאמור שתי מסגרות נפרדות, בשל הנושאים המעניינים לכל מין, המסגרת האחת לגברים, והשניה לנשים. פרטים נוספים ראו מודעות.

שימו לב למיקום, גברים במסגרת מבנה שעלי תורה ברמת בית שמש א, נשים במבנה ביה"ס אהבת ישראל נחל דולב 14

סגנית רה"ע רינה הולנדר אשר יזמה את פרויקט כיתות ותיקים אומרת לחדשות קרן אור: "הפרוייקט הזה הוא אחד מתוך תוכניות רבות אשר יזמנו עבור האזרחים הותיקים בעיר. יש בו כמעט הכל, מפגש בין אנשים, לימוד והעמקה, מילוי שעות פנאי בתוכן נדרש ונצרך, ובעיקר העמקת הזהות היהודית. אני מזמינה אתכם לבא עם חברים, בני זוג ושכנים וליהנות איתם מדי שבוע מבוקר של לימוד וחוויה! תודה לאורנה נחמני על העבודה הקשה ולצוות מינהל הרווחה וכן לראש העיר.

נושאים: מנהל רווחה, ותיקים, לימודים, שעות פנאי, בית שמש רינה הולנדר, אורנה נחמני
כיתת ותיקים
כיתת ותיקים
כיתת ותיקים
כיתת ותיקים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: