התקיים טקס השקת המרכז למחקר ופיתוח פיברו בבית שמש

פיברו היא אחת הדרכים להראות שהמחשבה הופכת למציאות. מרכז מחקר ופיתוח נחנך היום בבית שמש. המבחן הוא בהמשך, האם המפעל יתמיד בעיר?

יחד עם נשיא איגוד התעשיינים
יחד עם נשיא איגוד התעשיינים
היום (שלישי) התקיים טקס חגיגי להשקת המרכז למחקר ופיתוח של חברת פיברו באזור התעשייה לביא בבית שמש. באירוע לקחו חלק מנכ"ל חברת פיברו יונתן בנדהיים, ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, נשיא התאחדות התעשיינים ד"ר רון תומר, מנהל ההשקעות במשרד הכלכלה שלומי אטיאס, מנכ"ל העירייה יוחנן מאלי, גזבר העירייה אריה ברדוגו, חבר המועצה ממונה פיתוח כלכלי הרב ישראל מנדסון ומכובדים נוספים.

מנכ"ל פיברו יונתן בנדהיים שיתף בהתרגשות את נקודות המסע של חברת פיברו בישראל, שהחלה את דרכה בארץ לאחר מלחמת יום הכיפורים. בנדהיים ציין כי המהלך יתרום רבות לפיתוח יכולות החברה בתחום חיסון בעלי חיים. עוד ציין בנדהיים את עשייתה של ראש העיר ד"ר עליזה בלוך ולאנשי צוותה בהענקת הסיוע בפיתוח אזור התעשייה, הפיכתו למתחם מוביל ולבית עבור החברה.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:" אני שמחה ומתרגשת היום. יונתן הוא צעיר פורץ דרך, שקידם את המפעל עד לרגע חשוב זה. פיתוח כלכלי בעיניי זו ציונות, אחד מהערכים שהובילו להקמת פיברו. מה שאנחנו רואים כאן זו הגאולה האמיתית, באמצעות צמיחה, יצירתיות ועבודה משותפת. השותפויות כאן, יחד עם משרד הכלכלה שסייע רבות בקידום השקעה זו ושל התאחדות התעשיינים, הן משמעותית ומקדמת. בית שמש ממשיכה לצמוח ולגדול, ופיברו היא אחת הדרכים להראות שהמחשבה הופכת למציאות. אנחנו מאמינים בחזון החברה. אני בטוחה שיחד נגיע, ברוח חג הפסח הקרב ובא, לארץ המובטחת מתוך חירות כלככלית. תודה רבה וחג שמח".

הרב ישראל מנדלסון ממונה מסחר ותעשייה :"פיברו נהנית מהפירות של הכנסת העיר בית שמש כאזור עדיפות א'.
אין לי ספק שפיברו היא סנונית ראשונה של מפעלים ואנשי תעשייה המבינים כמו ששווה להשקיע בעיר בית שמש. פיברו הופכת היום להיות עוד אבן בוהקת בפסיפס התעשיה של בית שמש שמייצרת מקומות עבודה בדגש על תושבי העיר"

נושאים: פיברו, בית שמש, עליזה בלוך
יחד עם נשיא איגוד התעשיינים
יחד עם נשיא איגוד התעשיינים
יחד עם נשיא איגוד התעשיינים
יחד עם נשיא איגוד התעשיינים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: