השרה שקד לד"ר בלוך: "התחלנו לפני שלוש שנים, והנה זה מגיע היום"

הממשלה ושריה שותפים להתרגשות של קבלת החלטת הממשלה, השרה שקד והשר טרופר פרסמו הודעות אישיות

שרת הפנים מארחת את ראש עיריית בית שמש
שרת הפנים מארחת את ראש עיריית בית שמש

"על סדר יומה של ישיבת הממשלה החלטה היסטורית למען העיר בית שמש." כך פתח ראש הממשלה בנט בפתיחת ישיבת הממשלה הבוקר בה מאושרת החלטת ממשלה ייעודית לעיר בית שמש: "הממשלה שלנו לא מצביעה על בעיות, היא ניגשת לפתור אותן. לכן, לכל הפרשנים הפוליטיים למיניהם, לצד כל הגרפים והתרחישים, תנוח דעתכם. ממשלת ישראל עובדת וממשיכה לעבוד בעבודה שקטה וטובה, שנעשית יום אחר יום למען אזרחי ישראל. היום תתקבל החלטה על השקעה של חצי מיליארד שקל בעיר בית שמש, במיוחד בעיר הוותיקה. בית שמש היא עיר עם אוכלוסייה מגוונת שקולטת עלייה ומתמודדת עם הרבה אתגרים. תפקידה של הממשלה היא להושיט יד לעיר ולעזור".

שרת הפנים ח"כ איילת שקד פגשה היום את ראש העיר ד"ר עליזה בלוך לפני קבלת ההחלטה בממשלה. "אני מברכת את ראש העיר בית שמש דר עליזה בלוך, על קבלת החלטת ממשלה היסטורית, החלטה שנוביל ראש הממשלה נפתלי בנט יחד איתי כשרת הפנים ועם השר מתן כהנא. איילת שקד הזכירה לעליזה בלוך שהמאמצים האלה החלו לפני שלוש שנים, "שלוש שנים והנה אנחנו הצלחנו".

בלוך השיבה בדברי תודה ובין יתר דבריה הזכירה את מחוייבות משרד הפנים להקים בבית שמש בית עירייה. 30 מיליון ₪ הועמדו בשלב הראשון לטובת התחלת הבנייה לבית עירייה. "יחד עם הממשלה אנחנו נפתח את העיר בית שמש".

שרי הממשלה מברכים ומשבחים את מאמציה של עליזה בלוך להגיע להחלטת ממשלה. גם השר חילי טרופר (כחול לבן) שר התרבות (כחול לבן) מפרסם הבוקר ברכות להחלטת ממשלה היסטורית שתעזור לעיר להתקדם ולהתפתח גם בתחומי התרבות והספורט.

נושאים: נפתלי בנט, איילת שקד, חילי טרופר, עליזה בלוך, בית שמש, החלטת ממשלה
שרת הפנים מארחת את ראש עיריית בית שמש
שרת הפנים מארחת את ראש עיריית בית שמש
שרת הפנים מארחת את ראש עיריית בית שמש
שרת הפנים מארחת את ראש עיריית בית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: