הקיץ כאן- יערות הסביבה בסכנת אש.

חמישה צוותי כיבוי ממרחב בית שמש וצוותי כיבוי מקק"ל שהוזעקו מידית למקום הצליחו לתחם את האש ולמנוע התפשטותה. אין נזק לרכוש.

מכבים שריפה ביער : צילום כב"ה
מכבים שריפה ביער : צילום כב"ה

סביבות העיר קיימים יערות עד חשובים מאוד, אחד מהם הוא יער ישעי שאתמול עלתה בחלקו אש מתפשטת. אתמול בסביבות השעה 15:45 התקבל דיווח במוקד 102 על עשן סמיך הנראה למרחוק מכיוון יער ישעי, הממוקם בין אזור תעשייה מערבי (ברוש) בית שמש למושב זכריה. חמישה צוותי כיבוי ממרחב בית שמש וצוותי כיבוי מקק"ל הוזעקו מידית למקום. כוחות הכיבוי פועלים בשתי חזיתות כדי להשתלט על השריפה ולמנוע את התפשטותה.

רשף נתן סולטן סגן מפקד משמרת, תחנה אזורית בית שמש: שריפת שהתפשטה במהירות בתוך יער ישעי, יצאנו בצוותים מתוגברים יחד עם צוותי כיבוי של קק״ל. הצלחנו לתחם את השריפה ולמנוע ממנה להתפשט למעבה היער, האש כל הזמן היתה בשליטה עד לכיבוי הסופי. יישר כוח.

והיום פרצה שריפה בסביבות השעה 17:15 בשטח פתוח בסמוך לשדרות הרב הרצוג לבין כביש 385, שאיימה להתפשט לעבר קראוונים המשמשים כמוסדות חינוך ובתי מגורים, אך בזכות תגובה מהירה ומקצועית של לוחמי האש, הצליחו להשתלט עליה ולמנוע אסון גדול בחיי אדם וברכוש.

מערך ההסברה של כבאות והצלה קורא לציבור: עשן הוא סימן אזהרה! אם ראיתם עשן, התקשרו מיד למוקד 102. כל דקה חשובה! יחד, אנו יכולים לסייע בהצלת חיים ובהגנה על הטבע.

נושאים: יער ישעי, בית שמש, קקל, כיבוי אש והצלה
מכבים שריפה ביער : צילום כב"ה
מכבים שריפה ביער : צילום כב"ה
מכבים שריפה ביער : צילום כב"ה
מכבים שריפה ביער : צילום כב"ה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: