המתח עולה- בואו לעודד את עירוני

שיטרית: הגענו למאני טיים. כדי שנצליח להתקדם לשלבים המכריעים של העונה אנחנו צריכים מגרש מלא באוהדים שידחפו ויתמכו בשחקנים שלנו. מזמין את כולם כולל כולם להצטרף אלינו."

טבלת הליגה
טבלת הליגה

סגן ראש העיר משה שיטרית אוהב ספורט וממונה על הספורט. גם הוא רואה מה שחובבי הספורט בעיר מרגישים, הסיכוי לעלות ליגה לליגה ב' אמנם, אבל זו הדרך. אם בית שמש תפרוץ את המחסום ותעלה ליגה, יש סיכוי לחדש ימינו כקדם. כלומר לחזור לימי הספור בהם בית שמש כיכבה בכותרות ספורט חיוביות על כוכבים והישגים.

ויש ברזומה של הפועל בית שמש מספיק שחקנים כוכבים לתת השראה לנוער העירוני המקומי, אפרים עבוש, עמוס מיימון, גבי טמוזרטי, אברהם בן שיטרית, כוכבי על ששיחקו בקבוצות כדורגל לאומיות, אז הליגה הלאומית היתה הליגה הבכירה בישראל. אחריהם היו עוד כמה כוכבים, שעדיין משחקים כדורגל פעיל.

היום מדברים על נועם מזרחי, על נמרוד שמש, והםהם צריכים להביא את עירוני, למקום הראוי לה. שיטרית יגיע ביום שישי הקרוב לאצטדיון העירוני ואיתו כמה מאות אוהדים לעודד את הקבוצה המקומית.

" זהו משחק של עונה שלימה. זה לא סוד שאני מלווה את הקבוצה והשחקנים. אני תומך במועדון החשוב הזה ומודה להנהלה ולכל בעלי התפקידים על ההשקעה הגדולה בקבוצות השונות, אני גם מודה לקהל שמצטרף אלינו בכל משחק ומעודד ללא הפסקה. ועכשיו כמו שאומרים, הגענו למאני טיים. כדי שנצליח להתקדם לשלבים המכריעים של העונה אנחנו צריכים מגרש מלא באוהדים שידחפו ויתמכו בשחקנים שלנו. מזמין את כולם כולל כולם להצטרף אלינו." פנייתו של שיטרית היא למשחק החשוב שייערך ביום שישי הקרוב באצטדיון העירוני מול הפועל ערערה הממוקמת במקום הראשון. ניצחון שלנו ואנחנו משאירים לה רוח.

אז אם אתה אוהד ספורט, ורוצה בהצלחת הספורט בעיר, תקדיש מעט מהזמן היקר שלך לעודד, להניף דגלי כחול לבן באצטדיון העירוני ביום שישי. על המועד המדוייק או פרסומים.

הכניסה כמובן חופשית וללא עלות

נושאים: התאחדות לכדורגל, ליגה ג, בית שמש. משה שיטרית
טבלת הליגה
טבלת הליגה
טבלת הליגה
טבלת הליגה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: