המשפיע לקביעת המועמד לראשות העיר אצל החילוני חינוך, אצל החרדי מוסדות דת.

שאלות מעניינות הציג הסקר שפורסם כאן לראשונה, אחת מהן נגעה לגורם המשפיע לבחירת המועמד לראשות העיר, אצל המסורתי חינוך, אצל החרדי, מוסדות דת, אצל הדתי לאומי חזות העיר.

בית שמש רח' ארלוזורוב
בית שמש רח' ארלוזורוב

הסקר שפורסם כאן לראשונה מאת הסוקר דודי חסיד מעורר עניין רב בקרב הציבור.

הסקר המהווה מדגם נכון ליום קיומו, ראשית ינואר, בוצע בידי מכון 'קנטאר' במדגם של 399 תושבים בגילאי 17 פלוס.

אחת השאלות המעניינות, כל השאלות חשובות ועוד נגיע אליהן, היא שאלה הנוגעת לגורמים המשפיעים מבחינת הבוחר לקבוע מי מתאים לראשות העיר להלן: גורם משפיע.

אז מה ישפיע על הבוחר. לפני המשתתף במדגם הוצגו 7 סעיפים כשהשמיני הוא 'לא יודע'. שבעת הנושאים המשפיעים הם: חינוך, דת, חזות העיר, תחבורה ציבורית, תעסוקה, תרבות ופנאי וביטחון אישי.

להלן התשובות במדגם: חינוך (גני ילדים, בתי ספר, חוגים וכו). נושא זה זוכה אצל הבוחר החילוני מסורתי להכי הרבה השפעה. 58% מול 35% אצל החרדי.

אצל החרדי המשפיע הכי גדול לקביעת המועמד שלו לראשות העיר הוא דווקא נושא הדת. בניית בתי כנסת, מקוואות וכד'. אצל החילוני מסורתי רק 3% חושבים שזה משפיע עליהם. אצל החרדי זה מטפס פי כמה 51% מהציבור יקבע דעתו בהתאם ליכולת ראש הראשות לבנות לו בתי כנסת ומקוואות.

אצל התושב החילוני/מסורתי נושא תרבות הפנאי יקבע מאוד שיייבחר על ידם. 41% לעומת רק 9% אצל החרדי.

היכן מוביל האיש הדתי הלאומי, בסדר הרשימה של 7 הפרמטרים, חזות העיר!!! כאן המסורתי והחילוני 30% משפיע, אצל החרדי גם כן 30% ואצל הדתי לאומי 37%.

נושאים: בחירות 2024, בית שמש, דודי חסיד
בית שמש רח' ארלוזורוב
בית שמש רח' ארלוזורוב
בית שמש רח' ארלוזורוב
בית שמש רח' ארלוזורוב
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: