הממונה על הבריאות: ביקור ראש הממשלה בעיר רק יחסי ציבור.

נתניהו בבית שמש עודכן במציאות וסיפק כותרות, כולל התנצלות בפני בני משפחת אל קיעאן

ביבי ושיטרית צילום: לשכת סגן ראש העיר
ביבי ושיטרית צילום: לשכת סגן ראש העיר

ביקורו של רוה"מ בבית שמש משך תקשורת ארצית רבה שציפתה לשמוע ממנו עוד התייחסויות פנים אל פנים לחשיפת הענק של עמית סגל במהדורה המרכזית של חדשות 12. גם ח"כ אחמד טיבי נשא עיניו לשידור הישיר מבית שמש. ח"כ טיבי דרש התנצלות מנתניהו על הגדרת אל קיעאן כטרוריסט. ביבי לא איכזב והתנצל בפני משפחת אל-קיעאן: שאלתי את המשטרה שלוש פעמים וקיבלתי דיווח שזה היה אירוע טרור, אתמול התברר שהוא לא.

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך לראש הממשלה בנימין נתניהו :"הסגר לא מועיל וצריך לבטל אותו. צריך לחזק חיזוק מובנה את השלטון המקומי בסמכויות."

עוד הדגישה ראש העיר בלוך :" לצערנו לא מחשבים את החולים בפועל בעיר ולא לפי רישום כתובות. צריך לייעד משאבים לטובת הסברה תוך הקמת מטה משותף לאומי המשלב נציגי שלטון מקומי".

בביקורו בבית שמש ראש הממשלה הפגין פסימיות לגבי סיכויי ההצלחה של העוצר הלילי בהורדת התחלואה, וסיפר שבעוד יומיים יתכנס קבינט הקורונה לדון בצעדים נוספים.

סגן ראש העיר משה שיטרית: "סיפרנו לראש הממשלה על ההיערכות העירונית ועל העבודה הקשה המושקעת בעיר במאמץ לבלום את קצב ההדבקה. הצעתי לחזק את הרשויות המקומיות, לתת לנו יותר כלים לטפל בבעיות הקורונה. כך ימנע סרבול והעסק יתנהל בצורה יעילה יותר. אנחנו יודעים הכי טוב מה הציבור שלנו צריך."

לעומתם אומר הממונה על הבריאות הבוקר חבר הקואליציה ישראל סילברסטין לנועם זיגמן בקול ברמה. "סיבוב ציני של ראש הממשלה: רה״מ לא הגיע לעיר כדי לסייע בהתמודדות עם הקורונה, אלא עשה עלינו סיבוב עבור ההצהרה הפוליטית שלו. הם לא באים לשמוע, זה לא מעניין אותם, רק יחסי ציבור." הממונה על הבריאות נרתע מלומר דברים דומים על מי ששיתף פעולה בארגון וקיום מסיבת יחסי הציבור כהגדרתו.

נושאים: נתניהו, בית שמש, עליזה בלוך, שיטרית
ביבי ושיטרית צילום: לשכת סגן ראש העיר
ביבי ושיטרית צילום: לשכת סגן ראש העיר
ביבי ושיטרית צילום: לשכת סגן ראש העיר
ביבי ושיטרית צילום: לשכת סגן ראש העיר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: