הוועדה המחוזית דחתה בקשה לפיתוח מתחם תיירותי בכניסה לתרום

הסיבה תחנת התדלוק הסמוכה התחייבה להקים מעגל תנועה ומשלא עשתה זאת לא ניתן להציע תכנית נוספת בקרבתה

תכנית תיירות מטה יהודה
תכנית תיירות מטה יהודה

בקשה להקמת מתחם תיירותי בצמידות לתחנת תדלוק בכניסה למושב תרום שנדונה בוועדה המחוזית לתכנון ובניה נדחתה. הסיבה תחנת התדלוק הסמוכה פועלת ללא טופס 4. מדוע התחנה לא קיבלה טופס 4? קבלת הטופס תלויה בביצוע כיכר תנועה בסמוך לתחנה שיאפשר זרימה נוחה ובטוחה של התנועה על כביש 40.

במסגרת התכנית להקמת מתחם התיירות, היוזמים מבקשים לפעול לשינוי מיקום מעגל התנועה. המשמעות של בקשה זו הינה הפקדת תכנית, כאשר במהלך תקופת הדיונים בה במוסדות התכנון תמשיך התחנה את פעילותה ללא טופס 4. "דבר זה אינו ראוי בעיני הוועדה הן מן ההיבט של אי עידוד עבריינות בניה והן משום שהובהר ע"י מהנדסת המועצה כי המצב התחבורתי כיום מסוכן".

הוועדה המחוזית בחנה את האפשרות לפיה ביצוע מעגל התנועה בהתאם לתכנית התקפה יהא תנאי להפקדת התכנית הנדונה. אולם, כאמור, מגישי התכנית ומהנדסת מועצת מטה יהודה סבורים כי מיקומו של מעגל תנועה המופיע בפתרון המאושר אינו ראוי וכי יש לשנות את הסדרי התנועה במסגרת הוראות התכנית הנדונה. ומסכמים בוועדה: "בנסיבות אלו, דרך המלך הינה לפעול לתיקון נקודתי של הוראות התנועה המהוות תנאי למתן טופס 4 בהתאם לתכנית התקפה ורק לאחר מכן לפעול קידום התכנית הנדונה."

נושאים: מטה יהודה, מושב תרום, מתחם תיירות
תכנית תיירות מטה יהודה
תכנית תיירות מטה יהודה
תכנית תיירות מטה יהודה
תכנית תיירות מטה יהודה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: