הוגש כתב הגנה בתביעת הדיבה של יוסי משה נגד אבי דדון

ב"כ של דדון מכחיש את המיוחס ומבקש לדחות את התביעה כצפוי ואף מצהיר כי מרשו מוכן להיבדק בפוליגרף

אבי דדון הנתבע בתיק לשון הרע
אבי דדון הנתבע בתיק לשון הרע

הוגש כתב הגנה בתביעת הדיבה שהגיש סגן ראש המועצה האזורית לשעבר במטה יהודה יוסי משה נגד אבי דדון יו"ר אגודת הפלחה. בכתב ההגנה מכחיש אבי דדון באמצעות ב"כ עו"ד שמעון ביטון עצם הפרסום בגינו הגיש תביעת לשון הרע וממילא מוכחשות כוונת הזדון וכוונת ההיזק.

בהמשך כתב ההגנה פורט עו"ד ביטון את טענותיו של יוסי משה שמיוצג בידי עו"ד עודד אפיק מירושלים

התובע יוסי משה טען כי הוא אחד העדים המרכזיים אשר עתידים להעיד בבית המשפט הפלילי שבפניו עומדים הנתבע אבי דדון ואחיו משה דדון ראש המועצה של מטה יהודה. דדון טוען כי מעולם לא ידע ולא יכול היה לדעת כי יוסי משה הנו עד מרכזי בדיון המשפטי העתידי.

כל כתב התביעה נובע מהודעת ואטסאפ שיצאה והגיעה ליעד רחב יותר. לדעת יוסי משה התובע "ההודעה משמיצה ופוגעת". באותה הודעה סופר כביכול על ניהול רומן בין התובע לבין אשה שעבדה תחת חסותו. דדון הנתבע מכחיש את הפרסום המיוחס לו וטוען כי אין לייחס לו מה שלא נאמר או מה שלא אמר בכלל. מלבד זאת לא ברור לו מה לשון הרע יש בהודעת הואטסאפ. שהרי בהודעה אין כלום על ניהול רומן כביכול אותו הוגה התובע מהגיגי ליבו. "השהות בצימר יכולה להיות לכל מטרה ובין השאר אולי נועדה לתאם עמדות בין התובע לבין הגב המוזכרת שהסתבר שגם היא נחקרה במשטרה".

התובע מצרף לכתב ההגנה תמליל שיחה עם מזכיר ועד מושב זכריה תמליל שמן הסתם יעמוד במרכז הדיון המשפטי בבית משפט השלום בירושלים.

ב"כ אבי דדון מבקש מבית המשפט להורות על דחיית התביעה ועל קביעת תשלום הוצאות משפט לנתבע.

טרם נקבע מועד לדיון.

נושאים: לשון הרע, בית משפט השלום, עוד שמעון ביטון
אבי דדון הנתבע בתיק לשון הרע
אבי דדון הנתבע בתיק לשון הרע
אבי דדון הנתבע בתיק לשון הרע
אבי דדון הנתבע בתיק לשון הרע
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: