ד"ר רות קנאי, כל שנה וכל השנה "אשת השנה" של כל משפחת אדרת.

קהילת אדרת בעדולם יודעת להעריך ולכבד מי שטורח עבורם כל יום ובכל השנה, עבורם ד"ר רות קנאי כבר מזמן סמל ומופת. בין שאר זרי הפרחים שמונחים בביתה יצטרף אחד של קהילה שלמה, קהילת אדרת.

עציץ וזר פרחים
עציץ וזר פרחים

טוב להודות אמרו חז"ל, קהילת אדרת, אחד מישובי עדולם שזוכה ליהנות מפרי עמלה של ד"ר רות קנאי קיבלה את ההחלטה בשמחה מיוחדת לבחור בד"ר רות קנאי לייצג השנה את פניה היפות והייחודיות של האישה הדתית-לאומית בישראל, ובכך לזכות לקבל את אות "אשת השנה", של אמונה לרגל יום האישה הבינלאומי תשע"ח. ההחלטה הביאה גאווה לחברי הקהילה להיות חלק מאותו ציבור שד"ר קנאי נהנה מפרי עבודתה המסורה.

בקהילת אדרת, קראו את הידיעה ומיד התארגנו לכבד ולאהוב את ד"ר קנאי ואת צוות המרפאה שבה היא עושה מה שהיא עושה וזוכה לשם ותהילה. הם הקדימו את הטקס ואת המסיבות שיבואו בעקבות הענקת התעודה באופן רשמי ושיגרו בידי שליח זר פרחים ענק אליו צירפו ברכה מלב אל לב בזו הלשון לאכזבתם ד"ר קנאי לא נכחה במרפאה בשעה שהשליח הגיע, והיא תופתע הבוקר למצוא את הזר מצפה לה בחדרה. הקהילה צירפה אגרת ברכה: ד"ר רות היקרה, את כל שנה וכל השנה "אשת השנה" של כל משפחת אדרת. תודה על טיפול מסור ומקצועי, תמיד מלווה בחיוך. באהבה ובהערכה רבה, קהילת אדרת. "בין שאר זרי הפרחים שמונחים בביתה יצטרף אחד של קהילה שלמה, קהילת אדרת.

קהילת אדרת לא שכחה את המסגרת בה ד"ר רות קנאי עושה למענה, ושיגרו עציץ אביבי ופורח לצוות המרפאה אליו צירפו את ברכתם.

צוות מרפאת שריגים היקרים, תודה על השירות המעולה בכל התחומים - רופאים נהדרים ומקצועיים, אחיות שלטיפול המסור שלהן תמיד נלווה חיוך וסבר פנים יפות, צוות משרד - מקצועי, אדיב, מהיר ויעיל. אין כמוכם!! מעריכים מאוד, קהילת אדרת.".

אף אנחנו כאן, צוות אתר ornews ועיתון קרן אור בית שמש משגרים את ברכותינו לד"ר רות קנאי שבימים של שגרה מפיצה אור ותקוה ומבליטה שישנם עוד אנשים מהסוג הטוב ומלא הערכים. ירבו כמותך, בריאות אושר ושמחה.

נושאים: בית שמש, קהילת אדרת, דר רות קנאי
עציץ וזר פרחים
עציץ וזר פרחים
עציץ וזר פרחים
עציץ וזר פרחים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: