דירה עלתה בלהבות ברח רמב"ם

האש אחזה בכל מתחם הדירה מבחוץ ובמפנים כולל מרפסת סגורה שבנוייה מבנייה קלה בערו כליל שהתפשטה גם לשלושה עצי ברוש סמוכים,

צילום: דוברות כיבוי אש
צילום: דוברות כיבוי אש

בליל אמש, סמוך לשעה 2:00 התקבל דיווח במוקד 102 על שריפת דירה בבית דו משפחתי, ברח׳ הרמב״ם, בית שמש. מדובר בדירה

4 צוותי כיבוי מתחנה אזורית בית שמש יצאו למקום פעלו בנחישות ובזריזות לכיבוי השריפה שחלילה לא תתפשט למתחמי מגורים סמוכים.
בהגיעם למקום ראו שהאש אוחזת בכל מתחם הדירה מבחוץ ובמפנים, מרפסת סגורה שבנוייה מבנייה קלה בוערת כליל ושלושה עצי ברוש נתפסו באש, כאשר הדירה בתהליך בעירה מתקדם והשריפה מאיימת לתפוס את הבניינים הסמוכים.
השער בכניסה לבית היה נעול בשרשרת, צוותי הכיבוי פרצו את השרשרת, הצוותים הגיבו במהירות ובמקצועיות והצליחו לבלום את האש ולכבות את השריפה, לאחר מכן ביצעו סריקות לאיתור לכודים או פצועים, לבסוף איווררו את הדירה מהעשן. לא נמצאו לכודים או פצועים, נזק כבד נגרם למבנה. חוקר דליקות זומן למקום, לבדיקת נסיבות פרוץ השריפה.

רב רשף זכריה רפאל-מפקד המשמרת: הגענו במהירות לשריפת בית, השער בכניסה היה נעול בשרשרת, פרצנו את השער והתחלנו בפריסה של קווי מים לכבות את האש, השריפה התפשטה בכל המתחם כאשר עצי ברוש שהיו במקום נתפסו ועלו באש כמו לפיד, גובה הלהבות הגיע בערך ל20 מטר, דבר אשר איים על הבניינים הסמוכים, בפעולות מהירות ומקצועיות הצלחנו לבלום את התפשטות השריפה, לאחר מכן ביצענו סריקות בדירה ולבסוף איווררנו את הדירה, לוחמי האש פעלו בגבורה ומנעו אסון גדול מאוד.

סמוך לשעה 2 הלילה התקבל דיווח על בית שעולה באש ברחוב רמב"ם בעיר. חובש רפואת חירום של איחוד הצלה מגזרת בית שמש יעקב יונגרייס שהגיע למקום סיפר: יחד עם חובשים נוספים סייענו בפינוי והרחקת התושבים מהסכנה. ב"ה לא היו נפגעים בנפש, וטיפלנו בנפגעת שלקתה בחרדה כתוצאה מהארוע.

נושאים: בניה קלה, שריפה, בית שמש. איחוד והצלה
צילום: דוברות כיבוי אש
צילום: דוברות כיבוי אש
צילום: דוברות כיבוי אש
צילום: דוברות כיבוי אש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: